09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین کرم ابرسان پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ابرسان پوست

یکی از روش هایی که پوست را شاداب می کند، ابرسانی پوست است که این کار توسط ارایشگاه ها انجام می شود ، ارایشگران پیشنهاد می کنند که برای ابرسانی پوست هفته ای یا ماهی باید مراجعه کنند که این کار نیز با هزینه های بالایی انجام می شود .

ابرسانی پوست یعنی چه ؟

ابرسانی پوست یا هیدرودرمی یعنی رطوبت رساندن به پوست . با ابرسانی سلول های پوستی شاداب و متورم می شوند و در نتیجه با این کار پوست شاداب و سرزنده می شود .

از چه سنی ابرسانی کنیم ؟

از سن ۳۰ سالگی باید افراد رسیدگی به پوست خود را اغاز کنند چون با افزایش سن، پوست دچار چین و چروک می شود به خصوص در پوست های خشک که باعث شکنندگی ، پیری و ایجاد چین و چروک می شود . البته با داشتن تغذیه ای سالم باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک می شود. بهتر است روزانه ۸ لیوان اب میل کنید ، هفته ای یک مرتبه از اب هویج استفاده کنیم و مصرف میوه و سبزیجات را فراموش نکنیم.

چه کسانی از کرم ابرسان استفاده کنند ؟

کسانی که دارای پوست خشک و معمولی هستند باید از کرم ابرسان استفاده کنند همچنین پیشنهاد می شود روزانه از کرم های مرطوب کننده قوی گیاهی استفاده کنند .

برای داشتن پوست شاداب چه کار انجام دهیم ؟

خانم ها باید بدانید عواملی که پوست شما را دچار پیری می کند موارد زیر است که با اجتناب از ان ها همیشه دارای پوستی شاداب خواهید بود.

نور افتاب : اگر در معرض نور افتاب قرار بگیرید علاوه بر اینکه دچار لک می شوید ، اشعه های ماورابنفش خورشید باعث سرطان پوست می شود . بنابراین بهترین روش استفاده از ضد افتاب فیزیکی کالی بل استفاده کنید. این ضد افتاب کاملا فیزیکی و رنگی بوده و علاوه بر اینکه پوست را در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند به عنوان ضد لک نیز کاربرد دارد .

تغذیه : روزانه به مقدار ۸ لیوان اب میل کنید و از سبزیجات و میوه های تازه استفاده کنید این موارد به عنوان انتی اکسیدان طبیعی پوست شما را در برابر پیری محافظت می کند ، بهتر است به جای استفاده از مولتی ویتامین های صنعتی از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید .

استراحت و نداشتن استرس: خواب کافی داشته باشید و استرس را از خود دور کنید . چون نداشتن خواب کافی و وجود استرس باعث پیری و چروک شدن و از بین رفتن شادابی پوست می شود .

خشکی پوست : افرادی که پوستشان خشک هست یا در مناطق با اب و هوای خشک زندگی می کنند نسبت به افراد دیگر زودتر دچار پیری پوست می شوند پس باید از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنند . بهترین کرم مرطوب کننده، کرم مرطوب کننده شیر و گندم است . این مروطب کننده فوق العاده قوی بوده ، علاوه بر رطوبت رسانی به پوست مانع افتادگی پوست نیز می شود .

بهترین کرم ابرسان پوست کدام است ؟

در بازار انواع کرم ابرسان پوست موجود است اما باید بدانیم کدام کرم واقعا به عنوان ابرسانی پوست عمل می کند. یک کرم ابرسان پوست باید دارای ویژگی های زیر باشد .

باید کاملا گیاهی باشد .

حاوی ویتامین E باشد

تا جایی که می تونایند از ابرسانی که حاوی جوجوبا هست استفاده کنید چون جوجوبا باعث ترمیم پوست شده و علاوه بر ان خاصیت ضد پیری و جوان کنندگی دارد.

در زیر نمونه ای از کرم ابرسان پوست را معرفی می کنیم .

کرم آبرسان و ضدچروک کالی بل فرانسه

برخی از خواص کرم آبرسان و ضدچروک کالی بل:

– تغذیه کامل پوست
– درمان و پیشگیری از چین و چروک
– درمان افتادگی پوست
– سفت کننده طبیعی پوست
– حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا
– حفاظت پوست از اشعه های مضر آفتاب
– بدون ایجاد چربی روی پوست
– جذب سریع
– مناسب انواع پوست ها
– دارای مجوز بهداشتی ۱۹۰۶۱۲۴۸۵۶۱۷۶۱۸۱
– ۱۵۰ میل
– ساخت فرانسه

برای مشاهده کرم ابرسان و ضدچروک کالی بل فرانسه اینجا کلیک نمایید


برای دیدن محصولات آبرسان و ضد چروک اینجا را کلیک کنید .

پوست, صورت, خشكي, ابرساني, كرم, ابرسان پوست, ابرسان صورت, ابرسان والنسي, ابرسان هاليوود, ابرسان كالي بل, ابرسان پوست چرب, ,بهترين كرم ابرسان پوست, ابرسان پوست گياهي, ابرسان طبيعي پوست, ابرسان پوست چيست, ابرسان پوست خوب, ابرساني پوست, كرم ابرسان, كرم ابرسان پوست, كرم ابرسان ايراني, كرمابرسان خارجي, كرم ابرسان دور چشم , مرطوب كننده قوي, مرطوب كننده قوي پوست, مرطوب كننده قوي صورت, مرطوب كننده قوي دست , مرطوب كننده قوي گياهي, درمان خشكي پوست صورت, درمان خشكي پوست, درمان خشكي صورت, درمان خشكي پوست دست, ابرسان قوي پوست, كرم ابرسان قوي براي پوست دست, كرم ابرسان قوي براي پوست خشك, ابرسان قوي براي پوست, كرم ابرسان قوي پوست چرب, درمان خشكي پوست بدن, درمان خشكي پوست نوزادان , درمان خشكي پوست دور چشم, درمان خشكي پوست نوزاد, كرم ابرسان اون, كرم ابرساان ليراك, كرم ابرسان هيدرودرم         

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید