09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  

فال ازدواج ابجد

فال ابجد

مولانا محمد باقر میرحسینی فندرسکی معروف به میرداماد کبیر پسر شیخ بهایی در قسمتی از کتاب علوم غریبه خود با استفاده از حروف ابجد اقدام به تشخیص طالع قبل از ازدواج کرده است و مدیریت سایت زیبایی بزک این فال را بصورت اسکریپت برنامه نویسی کرده و در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. برای استفاده از این اسکریپت شما باید نام پسر،نام مادر پسر،نام دختر و نام مادر دختر را در زیر وارد کنید نکته ایی که حائز اهمیت است این است که شما باید حروف اسم ها را با استفاده از خط تیره – از هم جدا کنید. مثلا برای نوشتن امیر باید اینگونه بنویسید:

 ا-م-ی-ر

دیگر اسم ها را هم اینگونه بنویسید. توجه کنید که فقط اسم کوچک نوشته می شود.

توجه : دوستان این بر اساس کتاب علوم غریبه استاد میرداماد هست و اسکریپت بررسی شده و کاملا مطابق با فال ابجد در کتاب است.  فقط لطفا حروف اسم را با خط تیره – بدون فاصله از هم جدا کنید.

در این فال سه جواب می آید :

۱- ستاره شما جفت می باشد و اگر اقدامی شود تا اخر عمر با هم زندگی خواهید کرد : این بدان معنا است که طرفین می توانند باهم زندگی کنند. ولی انسان مختار است و می تواند زندگی خود را با کارهایش تغییر دهد. مثلا اگر کسی به خواستگاری نرفت دیگر ستاره ها هم جفت باشند هیچ وقت باهم نمی توانند زندگی کنند.

۲-ستاره شما جفت نمی باشد و تا اخر عمر با هم نمیتوانید زندگی کنید :  این هم بدان معنا نیست که طرفین نمی توانند بهم برسند. باز هم انسان مختار است و می تواند زندگیش را تغییر دهد. این بدان معناست که اگر هم ازدواج بشه زندگی زیاد شیرینی نخواهند داشت.

۳- ستاره شما موقتا جفت نمی باشد.خانواده یکی از طرفین مخالف است : باز این بدان معنا نیست که طرفین به هم نمی رسند بلکه بعد ازدواج خانواده طرفین باهم قهر خواهند بود.


 مثال : ن-ی-م-ا


مثال : ف-ا-ط-م-ه


مثال : م-ر-ی-م


مثال : ز-ه-ر-ا


قرار دادن فال ازدواج ابجد در سایت یا وبلاگتان: کد زیر را کپی و در سایت یا وبلاگ خودتان قرار دهید
<!—-start abjad fall——->
<script language=”javascript” src=”https://bazaak.ir/fabjad/frame.php”></script>
<noscript>جاوا اسکریپت مرورگر شما غیر فعال است</noscript><a href=”https://bazaak.ir” title=”سایت زیبایی بزک” style=”display:none”>سایت زیبایی بزک</a>
<!—-end abjad fall———>

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید