09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
کرم جلوگیری از ترک شکم الانسیل گلنیک
82000 تومان
قیمت با تخفیف: 73800 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی کرم جلوگیری از ترک شکم الانسیل گلنیک تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

کرم جلوگیری از ترک شکم الانسیل گلنیک

ترک شکم بدلایل مختلفی اعم از بارداری، لاغر یا چاق شدن رخ می دهد. همانطور که می دانیم بارداری باعث کشیدگی پوست شکم می شود. ولی علل ایجاد آثار کشیدگی فراتر از این هاست. عوامل ژنتیکی نیز می توانند در این قضیه نقش داشته باشند. چنانچه مادرتان هم چنین آثاری در دوران بارداری خود داشته است، شما هم احتمالاً دچار این مشکل خواهید شد .

آثار کشیدگی در افراد مختلف متفاوت است. ایجاد این ترک های پوست در دوران بارداری به رنگ پوستتان بستگی دارد. این آثار ممکن است در ابتدا به رنگ صورتی ، قهوه ای مایل به قرمز ، قهوه ای و یا قهوه ای تیره باشند و با گذشت زمان کم رنگ تر شده و به رنگ های براق تر تبدیل شوند .

وقتی آثار کشیدگی در پوست ظاهر می شوند، بهترین کار این است که هر چه زودتر برای درمان آنها اقدام کنید. وقتی علائم کشیدگی مراحل اولیه را پشت سر می گذارند و وارد مراحل بعدی می شوند یعنی زمانی که از رنگ قرمز یا بنفش به رنگ سفید یا نقره ای با فرو رفتگی های عمیق تر تبدیل می شوند، نسبت به درمان مقاوم ترند.

همچنین وقتی رژیم غذایی برای چاق یا لاغر شدن میگیرید باز کشیدگی پوست در شکم و پهلو و پشت نمایان می شود که بعدا باعث می شود که ترک در بدن باقی بماند. بهترین روش برای جلوگیری از ترک های بارداری، لاغری و چاقی استفاده از کرم جلوگیری از ترک شکم الانسیل فرانسه هست.

این کرم با تغذیه و مرطوب نگه داشتن لایه های سطحی و عمقی پوست پوست را در برابر کشش های پوستی مقاوم می کند که در نهایت از ایجاد ترک های شکم جلوگیری می کند. این کرم برای پیشگیری و کاهش ترک های ناشی از حاملگی و رژیم های غذایی می باشد. عصاره تغذیه کننده بافتی با منشا دریایی و روغن گلرنگ موجود در آن پوست را تغذیه و نرم کرده، مقاومت آن را در برابر کشش پوستی افزایش می دهد. کمپلکس های بازرسازی کننده، ترک های موجود را از بین برده و فیبرهای بافتی را تقویت می کنند.

برخی از خواص کرم جلوگیری از ترک شکم الانسیل فرانسه:

– جلوگیری از ترک های شکم در دوران بارداری

– جلوگیری از ترک های شکم در برابر چاقی-لاغری

– جلوگیری از ترک شکم بخاطر کمبود کلاژن پوستی

– قابل استفاده در دوران بارداری و شیردهی

– افزایش کشش پوستی پوست

– ساخت فرانسه

– دارای مجوز بهداشتی ۱۲۴۴۲۳۷۷۶۷۴۱۳۳۶۹

 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید