09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
از بین بردن چربی شکم و پهلو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

از بین بردن چربی شکم و پهلو

 

بدون شک داشتن شکم تخت و پهلوی زیبا و خوش فرم ، آروزی هر فردی هست که نیاز به پشتکار دارد ، قبول داریم که سوزاندن چربی های اضافه کار بسیار سختی است اما می دانید که کار نشد ندارد ،ما در این مطلب شما را با راه های داشتن تناسب اندام زیبا و، رو فرم پیشنهادهایی خواهیم کرد .

از بین بردن چربی شکم و پهلو

برنامه غذایی برای رژیم لاغری

هیچ غذای معجزه آسایی وجود ندارد تا بتوانیم چربی های شکم را از بین ببریم اما با رعایت رژیم غذایی مفید می توانیم دارای شکم تخت و پهلوهای زیبا باشید.

صبحانه:
یک واحد میوه یا آب میوه (برای تامین ویتامین) + نان سبوس دار + یک محصول لبنی کم چرب (برای تامین کلسیم) مانند پنیر یا ماست + نوشیدنی مناسب مانند چای، قهوه، آب میوه یا دمنوش های مورد علاقه تان (برای تامین آب بدن).
ناهار:
سبزیجات سبزرنگ + ماهی یا تخم مرغ یا گوشت کم چرب + نان سبوس دار + پنیر
میان وعده عصر:
یک واحد میوه یا یک پیاله ماست در کنار میوه های ریز یا نان سبوس دار با پنیر کم چرب.
شام:
سالاد سبزیجات + ماهی یا مرغ یا تخم مرغ + یک پیاله ماست + نان + یک واحد میوه. میوه، جایگزین مناسبی برای دسرهای شیرین و چرب است که کالری زیادی وارد بدن می کنند. توجه داشته باشید که حجم مرغ یا ماهی تان نیز نباید زیاد باشد.توجه کنید که هرگز نباید شام را از وعده غذایی خود حذف کنید.
بهترین راه کاهش چربی شکم وپهلو

انجام دراز و نشست، و یا دیگر ورزش های شکمی سبب تقویت ماهیچه های درونی می شود و به شما در از دست دادن چربی کمک می کند اما آنها به طور خاص برای چربی شکم کار نمی کند به عبارت دیگر، ورزش نقطه ای چربی شکم را کاهش نمی دهد تنها راه برای از دست دادن چربی شکم و یا هر نوع چربی دیگر از طریق رژیم غذایی و ورزش های هوازی ( مانند دویدن، شنا، دوچرخه سواری و تنیس ) است.

در کنار همه ی این موارد از ژل لاغری زنجبیل استفاده کنید تا هر چه زودتر بتوانید چربی شکم و پهلو را از بین ببرید. ژل لاغری زنجیبیل حاوی هیدروکلوئیدهای استخراجی از جلبک دریایی و دیگر گیاهان دریایی و عصاره زنجبیل دارای فرمول جدید F.D.A اروپا می باشد.همچنین زنجبیل باعث باز گرداندن رطوبت لازم پوست ، تنظیم و تثبیت لایه چربی مناسب پوست شده و ترمیم کننده و از بین برنده چین و چروک گردیده و با ایجاد درخشندگی و طراوت بیشتر و خرد کردن توده های چربی در زیر پوست می گردد.از ایجاد سلولیتها( سلولیت به معنی تجمع بد شکل چربی‌هایی در زیر پوست به خصوص در خانمها که در سوخت و ساز آنها اختلال به وجود آمده‌است) در بدن جلوگیری می کند. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم .

ژل لاغری پرفکت فیت

برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت پرفکت فیت:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی عصاره مولکولی گیاه گلوسین ، عصـاره زنجبیل وحشـی
– حاوی عصاره گیاه گلوباریا و عصاره خالص کافئین
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– بدون هیچگونه رنگ ، عطر ، اسانس ، پارابن و مواد شیمیایی
– ۲۰۰ میل


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

ژل لاغری زنجبیل و جلبک دریایی والنسی,ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ,ژل لاغری سینره,ژل لاغری پنبه ریز,ژل لاغری سه روزه,ژل لاغری ماکاس,ژل لاغری شکم,ژل لاغری شونیز,ژل لاغری حکیم تهرانی,از بین بردن چربی شکم و پهلو,از بین بردن چربی شکم با لیزر,از بین بردن چربی شکم با ماساژ,از بین بردن چربی شکم با ورزش,از بین بردن چربی شکم با داروی گیاهی,از بین بردن چربی شکم با جراحی,30 نکته مهم برای از بین بردن چربی های شکم,چگونه لاغر شویم,چگونه لاغر شویم در زمان کم,چگونه لاغر شویم سریع,چگونه لاغر شویم در یک ماه,چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم,چگونه لاغر شویم که صورتمان لاغرنشود,چگونه لاغر شويم ولاغر بمانيم,چگونه در 1هفته لاغر شویم,چگونه در 15روز لاغر شویم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید