09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
از نظر مردان کدام فرم بدن جذاب تر است ؟؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

از نظر مردان کدام فرم بدن جذاب تر است ؟؟

ایا مردها زنان چاق را دوست دارند ؟

بسیاری از اوقات شنیده اید که مردها زنان چاق را دوست دارند و بیشتر ان ها را ترجیح می دهند . اما این درست نیست . اگر می بینید که یک مرد با یک زن چاق است دلیل ان نیست که زنان چاق در اولویت اوست ، ممکن است در ان زمان انتخاب دیگری نداشته  است .

ممکن است مردها در رویاهای خود به همسر چاق فکر کنند اما هیچ وقت از ظاهر شدن با همچین زنی در عموم  فکر نمی کنند . و همیشه زنی که خوش فرم باشد را ترجیح می دهند .

ایا مردها زنان لاغر را دوست دارند ؟

امروزه درفرهنگ  کشورمان ، در میان خانم ها لاغر کردن  اندام بسیار مد شده است . این دسته از خانم ها باید بدانند که لاغری بیش از حد برای بدن مضر است ، واصلا سالم به نظر نمی رسند . اما   اکثر  مردها ، هیچوقت تمایل به داشتن زن مانکن ندارند .  این اندام ها خطرناک هستند و به هیچ عنوان برای باردار شدن مساعد نیستند ، چون همواره دارای کمبود اهن و ویتامین هستند و برای رشد جنین بدن ضعیف مادر خطرناک است .

به طور خلاصه مردان ، زنانی را دوست دارند که بدنشان خوش فرم باشد . منظور این نیست که شما باید زیاد چاق یا  زیاد لاغر باشید بلکه باید در تعادل باشید باتوجه به قدتان ، وزن ایده ال خود را بیابید . وقتی مردان می گویند دوست دارند بدن زنشان پرده گوشتی باشد .به این منظور نیست که بدن زنشان دارای چربی باشد بلکه منظور داشتن عضله و سفت بودن بدن است .

چگونه به اندام ایده ال برسید ؟

نگران بعضی از قسمت های بدن که خارج از کنترل شمااست نباشید مانند استخوان بندی . بیشترین تمرکز خود را روی  قسمت های سینه ، کمر ، باسن قرار دهید .

تا جایی که می توانید شکمتان را صاف کنید , و تنهاترین راه ان از بین بردن چربی شکم است .

پایین تنه را گرد کرده و فرم دهید این کار تفاوت بین کمر و لگن را به خوبی نشان می دهد .

بالا تنه را هر چقدر می توانید باریک تر کنید ، به خصوص در قسمت بازوها و سر شانه ها . این کمک بسیار خوبی برای  باریک نشان دادن کمر نیز است .

تردید نکنید که اگر بدنتان را به فرم بیاورید اندام شما همیشه زیبا و خوب به نظر خواهید رسید .


برای دیدن محصولات زیبایی بدن و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید