09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین درمان برای لک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین درمان برای لک صورت


بسیاری از موارد می توانند چهره شما را یکنواخت جلوه دهند. در حالی که بی ضرر است، پوست ناهموار مانند لک و جوش و… ممکن است برخی از افراد را به دنبال انواع محصولات روشن کننده پوست سوق دهد.
در حالی که بسیاری از محصولات و راه حل های روشن کننده پوست در بازار وجود دارد ، همه آنها به یک اندازه ایجاد نشده اند، و برخی حتی می توانند خطرناک باشند. دانستن اینکه به دنبال چه چیزی می گردیم می تواند به شما کمک کند تا محصول امن تری را انتخاب کنید.
لکه های تیره می تواند در اثر زخم های آکنه، قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب یا تغییرات هورمونی ایجاد شود. انواع مختلفی از کرم ها و سرم ها وجود دارد که بیماران می توانند از آنها برای روشن شدن ، روشن تر شدن و کاهش نقاط لک پوست استفاده کنند. در ادامه بخوانید تا ببینید کدام گزینه ممکن است برای شما بهتر باشد.

» کرم و سرم حاوی هیدروکینون:
شاید محبوب ترین راه حل برای روشنایی پوست به صورت لکه ای محلول های موضعی حاوی هیدروکینون باشد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده FDA غلظت این ماده فعال را تا ۲ درصد در محصولات بدون نسخه و ۳ تا ۴ درصد در محصولات نسخه ای محدود می کند.
اگرچه برای استفاده در محصولات آرایشی بی خطر تلقی می شود، غلظت هیدروکینون محدود است زیرا در غلظت های بالاتر خطرات بیشتری ایجاد می کند. در حقیقت، در آفریقای جنوبی به هیچ وجه استفاده از آن قانونی نیست. همچنین در کانادا بعنوان مواد سمی از هیدروکینون استفاده نمی شود.
کارگروه محیط زیست می گوید شواهد قوی وجود دارد که این ماده یک ماده “سمی پوست انسان” است و همچنین یک ماده حساس کننده پوست است. همچنین نگرانی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این ماده می تواند باعث سرطان شود.
توصیه می شود که افراد، کرم یا سرم های حاوی هیدروکینون استفاده نکنند یا در صورت اجبار بمدت خیلی مدت استفاده شود و در صورت تحریک، تیره شدن و قرمز شدن پوست فورا مصرف را قطع کنید.
هشدار: متاسفانه اکثر ضدلکهای ترکیبی پزشکان ایران حاوی ماده هیدروکینون هست که به اختصار HQ نوشته می شود. و همچنین کرم های پاکستانی فوق العاده خطرناک هستند که بالای ۱۰ درصد هیدروکینون هستند. کرم های پاکستانی اعم از فائزه، گوری، حسن ترک، کانگرو و هر کرم پاکستانی دیگر این ترکیبات را دارا هستند که ابدا استفاده نشود.

» محصولات حاوی رتینول
محصولاتی مانند Retin-A و Renova یک راه حل جایگزین برای هیدروکینون هستند. آنها حاوی موادی مانند آلفا هیدروکسی اسید و رتینوئیک اسید هستند که برای افزایش گردش خون سلول ها، تسریع در لایه برداری و تقویت پوست جدید و سالم کار می کنند.
این مواد می توانند به میزان قابل توجهی پوست را خشک و پوست را نسبت به اشعه خورشید حساس تر کنند. اگر این راه حل را انتخاب می کنیدف باید خیلی کم در مقابل نور افتاب باشید و مرتب ضدافتاب بزنید وگرنه لکتان بیشتر می شود.

»کارهای تهاجمی
گزینه تهاجمی تر برای درمان لک، درمان با لیزر است. با هدف قرار دادن لکه های تیره با انرژی نور متمرکز کار می کند و لایه پوستی را با لایه برداری از بین می برد. شما اساساً لایه های تیره پوست را می سوزانید.
چندین نوع درمان مختلف با لیزر وجود دارد. این راه حل سریعتر از محصولات موضعی عمل می کند. اما، نیازی به گفتن نیست ، خطرات جدی وجود دارد. ممکن هست کسی که لک داره لکش شدیدتر شود یا باعث سوختن لایه های پوستی، قرمزی و التهال شدید پوست شود که اصلا دیگر قابلیت درمان صفر شود. با لیزر شاهد عوارضی مثل کبودی، ورم، قرمزی، سفتی، جای زخم، عفونت، تغییرات در بافت پوست خواهید شد.
لایه بردارها و محصولات لایه بردار برای از بین بردن سلولهای مرده پوست یا لایه بالای پوست کار می کنند. از بین بردن این لایه، پوست سالم تر و یکنواخت تری در زیر پوست وجود دارد.

» راه حل طبیعی:
شما می توانید محصولات بدون نسخه ای را که ادعا می کنند باعث روشن شدن پوست و توانایی “اصلاح” از طریق مواد طبیعی می شوند، پیدا کنید. به گفته دکتر بانک، ترکیبات رایج در این محصولات شامل موارد زیر است:

– ویتامین سی
– آزلائیک اسید
– عصاره انار
– بتاکاروتن
– آربوتین
– عصاره شیرین بیان
اگرچه این موارد خطرات کمتری نسبت به گزینه های ذکر شده در بالا دارند ، ممکن است پوست شما نسبت به هر چیزی حساسیت یا واکنش آلرژیکی داشته باشد.

آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. در زیر کرم ضدلک بدون عارضه، بدون هیدروکینون و بدون بازگشت لک برایتان توصیه می شود که از سال ۸۸ توسط پزشکان تجویز می شود.

بهترین کرم ضدلک

برخی از خواص کرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین:
– عصاره غلیظ از آربوتین، بری بری، شیرین بیان و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان لک و تیرگی ناشی از لیزر، میکرو، لایه برداری و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مدت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه
– شرکت سازنده Paris Dome S.A.D
– دارای مجوز بهداشتی ۱۰۱۵۲۶۴۴۴۸۹۴۹۷۲۴

نحوه استفاده: هر روز صبح و شب برروی لک یا کل صورت بمالید و حداقل ۵ ساعت برروی پوست نگه دارید.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ضدلک و روشن کننده اربوتین اینجا کلیک نمایید

درمان لکه صورت,درمان لک صورت,درمان لکه سوختگی,درمان لکه جوش صورت,درمان لکه بینی در بارداری,درمان لک صورت با پیاز,درمان لک صورت با میوه,درمان لک صورت با روغن کرچک,درمان لک ابله مرغون,درمان لک اطراف دهان,درمان لک بینی,درمان لک با لیزر,درمان لک بعد از پلکسر,درمان لک بعد از اپیلاسیون,درمان لک پوست,درمان لک پروانه ای صورت,درمان لک تیره پشت لب,درمان لک حاملگی با داروهای گیاهی,درمان حتمی لک صورت,درمان لک خورشیدی,درمان لک دور لب,درمان لک دور دهان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید