09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین درمان برای منافذ باز صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین درمان برای منافذ باز صورت

منافذ باز و بزرگ پوست می تواند ناخوشایند باشد و باعث احساس خجالت شما بشود ، اما راه هایی وجود دارد تا این مشکل به راحتی درمان شود و مقدار باز بودن این منافذ کمتر شود .

ایا می دانستید علت باز شدن منافذ پوستی چیست ؟ به علت ترشح بیش از اندازه غدد چربی منافذ پوستی نیز بازتر می شود . این مشکل بیشتر در افراد دارای پوست چرب بیشتر نمایان می شود و وقتی پوست در معرض تابش اشعه های زیان بار خورشید قرار می گیرد این منافذ بزرگ تر می شود ، همچنین از مصرف روغن هایی مانند زیتون و کرچک که در میان خانم ها رواج زیادی دارد خودداری کنید چون عاملی دیگر برای تحریک غدد سبابه می باشد و در نتیجه پوست چرب تر می شود و منافذ بازتر .

اما یک درمان قطعی برای حل این مشکل و رسیدن به یک درمان بی عیب و نقص ، پاکسازی صحیح پوست می باشد . یکی از بهترین پاکسازی برای پوست صورت استفاده از ماسک پیوریفانت روغن آرگان و اسکراب های زردالو می باشد این محصولات به خوبی منافذ باز صورت رو می بندد و لطافت و شادابی خاصی به صورت می بخشد ، در ادامه به معرفی این دسته از محصولات می پردازیم .


برای دیدن محصولات درمان منافذ باز و خرید اینجا را کلیک کنید .

رفع منافذ باز صورت,,درمان منافذ باز پوست صورت,درمان گیاهی منافذ باز صورت,راههای درمان منافذ باز صورت,درمان سریع منافذ باز صورت,درمان قطعی منافذ باز صورت,درمان منافذ باز بوست صورت,درمان خانگی منافذ باز صورت,بستن منافذ باز پوست,بستن منافذ باز پوست چرب,بستن منافذ باز بوست,بستن منافذ باز روی بینی,بستن منافذ باز شده پوست,ماسک برای بستن منافذ باز صورت,ماسک پیوریفانت برای منافذ باز صورت,اسکراب لایه بردار ارگان برای منافذ باز,اسکراب زردالو برای منافذ باز

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید