09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین روغن آرگان خالص اصل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین روغن آرگان خالص اصل

روغن ارگان به عنوان طلای مایع شناخته میشود . این روغن از هسته میوه آرگان گرفته می شود و از گرانترین روغن های موجود در دنیا می باشد.

خواص روغن ارگان در یک نگاه:
– این روغن حاوی اسید های ضروری و آنتی اکسیدان فراوان است. برای بدست آوردن پوستی نرم و سالم کافیست مقداری از این روغن را بر روی پوست بمالید. هرشب قبل خواب این عمل را انجام دهید تا به مرور زمان پوستی شاداب ، سالم و درخشان داشته باشید.
– شاید روغن ارگان بیشتر برای آبرسانی و حفظ رطوبت پوست به کار گرفته شود. همین امر موجب استفاده روغن آرگان اصل در لوسیون و شامپو و کرم های بسیاری است. ویتامین E ، آنتی اکسیدان ها و اسید های چرب محلول در چربی این روغن باعث حفظ تعادل رطوبتی پوست میشود.
– افزایش روزافزون آلودگی هوا و اشعه های خورشیدی باعث بروز صدمات جدی به سطح پوست میشود. این عوامل باعث آزاد شدن رادیکال آزاد در سطح پوست میشود. رادیکال های آزاد باعث سرطان و پیری زودرس میشوند. ویتامین E موجود در روغن ارگان مراکشی ، صدمات ناشی از رادیکال های آزاد را درمان میکند. همچنین ساپونین موجود در این روغن باعث حفظ رطوبت و انعطاف پوست در برابر تابش خورشید میشود.
– از شاخص های سلامتی ، داشتن ناخنی شفاف و صورتی رنگ است. با استفاده از روغن آرگان اصل که حاوی ویتامین E فراوان است شما میتوانید به این امر برسید. کافیست هر روز ناخن هایتان را با این روغن طلایی رنگ ماساژ دهید.
– بسیاری از زنان در دوران بارداری و پس از زایمان خط هایی به نام خط های زایمان بر روی بدنشان ایجاد میشود. روغن آرگان اصل با با ترکیبات طبیعی خود ، الاستیته پوست را افزایش میدهد. در صورت مشکوک شدن به ایجاد این خطوط بر روی بدن روزی ۲ بار روغن ارگان را بر روی ناحیه مالش دهید. این عمل باعث پیشگیری و در صورت ایجاد خطوط ، باعث درمان خطوط زایمان می شود.
– ترکیاتی همچون ویتامین E ، امگا ۹ . اسید های چرب مفید باعث انعطاف مو های فر و وز میشود. روغن آرگان اصل به مو های وز و غیر قابل انعطاف ، بدون آن که مو چرب شود ، حالت می دهد. برای بدست آوردن مو های صاف ، کافیست چند قطره روغن ارگان بر روی موهای خود بریزید و مالش دهید.
– با مالش روغن ارگان بر روس سر ، از خشکی پوست سر و ایجاد شوره جلوگیری کنید. روغن آرگان اصل با هیدراته کردن و آبرسانی به سلول های سر ، خاصیت ضد شوره ای دارد. با ماساژ روزانه پوست سر با این روغن اعجاب انگیز برای همیشه از شر شوره راحت شوید.

روغن آرگان

برای مشاهده توضیحات و خرید روغن ارگان خالص ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید