09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین روغن افزایش رشد مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین روغن افزایش رشد مو

جوانه گندم سرشار از ویتامین‌های A،B1،B6،B12،E است که همگی دارای فواید بسیاری برای جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن آن است همچنین نبایستی از مواد سودمند دیگری مانند اسید فولیک، کلسیم، فسفر، روی، ید، سلنیوم و منیزیوم درون جوانه گندم غافل شد. از این مواد پس از اینکه جوانه به اندازه خود گندم رشد کرد می‌توان استفاده کرد.
کدام ویتامین‌ها و املاح در جوانه گندم از ریزش مو جلوگیری می‌کنند؟

ویتامین A

کمبود ویتامین A باعث خشک شدن پوست سر و در نتیجه ریزش مو می‌شود.

ویتامین B6 و B12

هر دو ویتامین B6 و ویتامین B12 برای رشد مو مناسب هستند. در اصل ویتامین‌های B6 و B12 باعث گردش خون در پوست سر شده و مواد مغذی ضروری برای رشد موی سالم و قوی را تولید می‌کند.

ویتامین E

ویتامین E گردش خون در بدن را بهبود بخشیده و رشد و تشکیل عروق خونی جدید که به رشد موها کمک می‌کنند را تشدید می‌نماید. به علاوه این ویتامین یک انتی اکسیدان قوی است.

افزایش رشد مو با جوانه گندم
ویتامین­های گروه B، ویتامین مهم بیوتین و پروتئین­های گندم، با تحریک سلول­ها و پیاز مو و تقویت فیبر مو به رشد بهتر و بیشتر مو کمک می­کند و مدتی پس از استفاده از محصولات حاوی پروتئین هیدرولیز شده گندم ، ریزش موها به طرز محسوسی کم شده و متوجه جوانه زدن موهای جدید و پرپشت شدن موهای خود خواهید شد. به­خصوص در دوران نقاهت بیمارانی که از شیمی­درمانی استفاده کرده­اند یا در دوران شیردهی، حتما از محصولات حاوی این ماده ارزشمند استفاده کنید تا ریشه موها مستحکم­ تر و مقاوم شود و موها رشد بهتری داشته باشند.

درمان خشکی مو با جوانه گندم

اسیدهای چرب و مفید موجود در روغن جوانه گندم مانند اسید لینولئیک و اسید پالمیک، به راحتی جذب پوست سر شده و اختلال PH را که به خشکی موها منجر می شود، کاهش می دهد. همچنین ویتامین های A، D و E باعث تقویت فیبر موها شده و به موها، درخشندگی و لطافت می­بخشد.

درمان موخوره و شکندگی مو با جوانه گندم

بخش اصلی موی ما از پروتئین تشکیل شده و هنگامی که میزان این ماده در بدن ما کم شود، پوست سر به شدت خشک شده و موها شکننده می­شوند و بیشتر موخوره می­گیرند. پروتئین هیدرولیز شده گندم، با تغذیه و تقویت فولیکول های مو ، از تخریب لایه خارجی مو جلوگیری می‌کند و و باعث ترمیم موهای شکننده می­شود.

با توجه به خواص بی نظیر  جوانه گندم بر روی  موها باید دقت کنید از محصولی  استفاده کنید که جوانه گندم خالص باشد ما برای شما روغن جوانه گندم پریفار را  پیشنهاد میدیم این محصول از روغن خالص و اصل جوانه گندم تهیه شده هست که در  ادامه شما را با این محصول  آشنا  میکینم

جوانه گندم پریفار

برخی از خواص روغن خالص جوانه گندم پریفار فرانسه:
– درمان انواع ریزش مو
– محرک رویش موی در نواحی سر، ابرو و ریش و سبیل
– پیشگیری از سفید شدن موی سر
– تقویت کننده فولیکول های مو
– افزایش سریع رشد مو
– حاوی اسیدهای چرب ضروری و گروه ویتامین E , B
– ترمیم و بازسازی سلولی مو
– افزایش گردش مویرگی برای تغذیه کامل ریشه مو
– درمان ریزش آلوپسی
– درمان ریزش موی خانم ها و اقایان
– تقویت کننده قوی مو
– مجوزبهداشتی ۳۸۲۶۴۴۰۲۴۰۷۱۶۵۲۶
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

 

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان ریزش مو,درمان ریزش مو مردان,درمان ریزش مو سکه ای,درمان ریزش موی هورمونی در زنان,درمان ریزش مو شدید,درمان ریزش مو با روغن زیتون,درمان ریزش مو ارثی,درمان ریزش مو در دوران شیردهی,افزایش رشد مو,افزایش رشد موی سر,افزایش رشد مو سر,افزایش رشد موها,افزایش رشد موهای سر,افزایش رشد موی ابرو,پرپشت كردن ريش و سبيل,پرپشت كردن ريش,پرپشت كردن ریش,پرپشت شدن ریش مردان,پرپشت شدن ريش و سيبيل,روش هاي پرپشت كردن ريش,راه هاي پرپشت كردن ريش,روغن جوانه گندم,روغن جوانه گندم برای دور چشم,روغن جوانه گندم پوست,روغن جوانه گندم برای پوست چرب,روغن جوانه گندم و پوست,روغن جوانه گندم خرید,روغن جوانه گندم برای چی خوبه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید