09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین صابون ضدپیری جوان کننده صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین صابون ضدپیری جوان کننده صورت

با سلام در این مطلب میخواهیم برای شما انتخاب بهترین صابون ضدپیری و جوان کننده پوست صورت را معرفی کنیم. در حال حاضر روغن ارگان بهترین روغن برای جوانسازی پوست انتخاب شده هست پس سعی کنیم صابونی رو انتخاب کنیم که حاوی روغن آرگان باشد. روغن آرگان باعث درمان چروک ، شفافیت، تغذیه پوست و در نهایت باعث جوان سازی پوست می گردد.

چای سبز دارای خواص ضد پیری، جوانسازی پوست و آنتی اکسیدن است که می تواند بروز نشانه های پیری مانند چروک پوست، آفتاب سوختگی، خطوط پیری و چین ها را به تاخیر بیاندازد و حتی چروک های ریز را درمان کند.
پلی فنول های موجود در چای سبز به از بین بردن رادیکال های آزاد خطرناک که باعث صدمه به پوست و تسریع روند پیری می شوند، کمک می کنند. به علاوه باعث جلوگیری از سرطان پوست نیز می شوند.
چای سبز حتی می تواند پوست شما را از آسیب اشعه ی ماورابنفش خورشید حفظ کند. مواد موجود در این چای می توانند به ترمیم پوست آسیب دیده در اثر اشعه ی UV نیز کمک کنند. بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۱ انجام شد مواد موجود در جای سبز با محدود کردن فعالیت ژن های التهاب زا از نوعی سرطان پوست به اسم ملانوما جلوگیری می کنند.

یکی دیگر از آنتی اکسیدان هایی است که پوست شما را از آسیب و التهاب خورشید نجات می دهد، ویتامین E است. این ویتامین به جوان سازی پوست شما کمک می کند. همچنین این ویتامین اثرات مخرب خورشید روی کلاژن و الاستین که پوست شما را تقویت می کنند، را خنثی می کند.

 

صابون ضدچروک و جوانساز

برخی از خواص پن ضد چروک و ضد پیری آرگان لیلاک:
– فاقد مواد صابونی
– ایده ال برای جواسازی، شفاف کننده و تغذیه عمقی پوست
– ضدپیری قوی، ضدافتادگی پوست
– حاوی ویتامین E، چای سبز و روغن آرگان
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس
– مناسب برای شستشوی روزانه
– فاقد صابون و پارابن
– PH نزدیک پوست صورت
– دارای مجوز بهداشتی ۱۰۹۰۳۹۹۹۸۷۸۰۴۸۸۹

» برای مشاهده و خرید پن ضدچروک و ضدپیری لیلاک اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید