09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین کرم برای درمان خشکی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم برای درمان خشکی پوست صورت


مراقبت مناسب از پوست ، حتی در بهترین شرایط ممکن است چالش برانگیز باشد. اما در ماه های زمستان که هوا سرد می شود و سطح رطوبت کاهش می یابد مقدار خشکی پوست هم بیشتر می شود .

با مراقبت بیشتر برای مرطوب نگه داشتن پوست ، می توانید جلوی پوستی ، خارش و ترک خوردن را بگیرید.

هنگامی که پوست شما به اندازه کافی روغن محافظ ندارد ، رطوبت از آن فرار می کند. و هنگامی که در خارجی ترین لایه پوست شما آب کافی وجود ندارد ، خشک می شود. این اثر می تواند در طول زمستان تشدید شود وقتی رطوبت محیط پایین است.

استفاده بیش از حد از صابون و آب گرم
قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خشن
انواع خاصی از بیماری های پوستی
سالخورده

ممکن است به خودی خود پوست خشک به نظر بزرگ نرسد. اما با چندین مشکل سلامتی همراه است که می تواند در فعالیت های روزانه شما تداخل داشته باشد. خشکی پوست ممکن است منجر به:

خارش
مناطقی از پوست ضخیم و ضخیم
ترک های دردناک در پوست شما
درماتیت ، که شامل پوستی قرمز ، ملتهب و پوسته پوسته می شود
اگزما ، که می تواند به صورت لکه های گرد ، پوسته پوسته ، خارش دار و قرمز روی پوست شما ظاهر شود
عفونت باکتریایی

راه های درمان خشکی پوست چیست ؟

اولین قدم در درمان خشکی پوست ، شناسایی علت است. هوای زمستانی یکی از دلایل عمده خشکی پوست است. اما اگر پوست شما بسیار خشک است ، ممکن است بخواهید درباره سایر مشکلات احتمالی با پزشک خود صحبت کنید.

پزشک ممکن است بتواند در کشف علت خشک بودن پوست و چگونگی جلوگیری از آن به شما کمک کند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است به شما توصیه کنند از تماس با برخی محصولات یا مواد شیمیایی خودداری کنید. اما باید راهکارهای زیر برای مبارزه با خشکی پوستی را انجام دهید :

از آب گرم کمتری استفاده کنید
هنگامی که می خواهید پوست خود را مجدداً هیدراتاسیون کنید ، شاید به نظر برسد که ایده خوبی برای خیساندن مقدار زیادی آب است. اما آب در واقع می تواند باعث خشکی پوست شود ، خصوصاً اگر از آب گرم و صابونی استفاده می کنید. شستن بیش از حد می تواند روغنهای محافظتی را از پوست شما جدا کند و باعث خشک شدن آن می شود.

حمام و دوش خود را کوتاه – ۱۰ دقیقه یا کمتر – نگه دارید و از آب گرم به جای گرم استفاده کنید.

از حداقل صابون استفاده کنید
استفاده بیش از حد صابون یا ضد عفونی کننده دست بیش از حد نیز می تواند باعث خشک شدن پوست شما شود. از صابون و ضد عفونی کننده های دستی به طور کم استفاده کنید.

فقط صابون را هنگام و جایی که به آن احتیاج دارید ، مانند زیر بغل ، در ناحیه کشاله ران و روی پای خود بمالید. گزینه هایی ملایم و عاری از عطر را انتخاب کنید که برای خشک کردن کمتری طراحی شده اند.

پوست را مرطوب کنید .
مرطوب کننده های پوست سلاح های مهمی برای مبارزه با خشکی پوست هستند. مرطوب کننده های مناسب می توانند به شما در درمان و جلوگیری از خشکی پوست کمک کنند. یکی از بهترین مرطوب کننده ها استفاده از کرم ابرسان عمقی ژیورل هست. کرم آبرسان، مغذی و ضدقرمزی ژیورل فرانسه حاوی روغن جوجوبا، جو دوسر و ویتامین E می باشد. این کرم برای درمان خشکی پوست، کم آبی پوست(دی هیدراته)، قرمزی و التهاب پوست تجویز می شود. همچنین بخاطر داشتن جو دوسر برای پوست های مستعد اگزما و درماتیت نیز تجویز می شود.
جو دوسر به علت دارا بودن مقادیر بالای ترکیبات پروتئینی، پلی ساکاریدها، لیپیدها، اسیدهای چرب مانند اُمگا ۳ و انواع ویتامین ها از جمله E , B5 سبب نرمی، محافظت و رطوبت رسانی به پوست می شود.این کرم برای ترمیم سریع پوست، درمان قرمزی، التهاب و خارش پوستی بعد از لیزر، پلکسر، میکرو و… هم تجویز می شود.

کرم ابرسان ژیورل

– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه، درماتیت
– موثر در استفاده بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– حاوی عصاره جو دوسر، روغن جوجوبا و ویتامین E
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست

برای دیدن کرم ابرسان ژیورل و خرید اینجا را کلیک کنید .

آبرسان قوی پوست,آبرسان قوی برای پوست,ابرسان قوی برای صورت,آبرسان قوی پوست صورت,آبرسان قوی پوست خشکخشکی پوست دست,خشکی پوست دست نشانه چیست,خشکی پوست صورت,درمان خشکی صورت نوزاد,درمان خشکی صورت خانگی,درمان خشکی صورت در بارداری,خشکی صورت نوزاد,خشکی صورت در بارداری,خشکی صورت در ماه رمضان,اگزمای پوستی,اگزمای صورت,اگزما پوستی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید