09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ترمیم جای زخم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ترمیم جای زخم

در این مقاله از سایت زییایی بزک، به بررسی روش‌های جدید و نوین درمان جای زخم می‌پردازیم. از تکنیک‌های پوشش‌دهی زخم با استفاده از مواد طبیعی تا استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند لیزر و نانوذرات، روش‌های جدید درمان جای زخم را مورد بررسی قرار می دهیم.
همچنین، مزایا و معایب هر روش را نیز بررسیمی کنیم. پوست یک عضو بدون درز، مانند یک پارچه ابریشمی برای حفاظت هست. فقط یک پارگی کوچک می تواند یک حالت ناخوشآیند را در پوست ایجاد می کند. هر سوختگی، آسیب و یا آسیب های دیگر مانند جراحی می تواند یک اسکار(scar) شود.
یک اسکار در بدن را می توان با لباس پوشاند، اما جای زخم در صورت غیرقابل پنهان کردن است که باعث کاهش اعتماد به نفس می شود. در حقیقت جای زخم های بزرگ نمی تواند ۱۰۰% قابل درمان باشد اما می توان با کرم های ترمیم کننده جای زخم، می توان اندازه جای زخم را بطور قابل توجهی کاهش داد.

چگونه زخم اتفاق می افتد؟

زخم یک بخش طبیعی از فرایند درمان پس از یک آسیب است. ظاهر زخم و درمان آن به عوامل متعددی بستگی دارد. عمق و اندازه جای زخم بستگی به سن، ژن ها، جنسیت و قومیت دارد.

انواع زخم:

زخم کلوئید.

این زخمها در نتیجه یک فرایند درمان زخم تهاجمی اتفاق می افتد. با گذشت زمان، یک اسکار کلوئید بزرگ را ممکن است با جراحی، تزریق استروئید یا ورق سیلیکون برای پهن کردن اسکار استفاده کرد. اسکار کلوئید کوچک تر را می توان با استفاده از کرایوتراپی (انجماد با استفاده از نیتروژن مایع) درمان کرد. شما همچنین می توانید از تشکیل جای زخم کلوئید با استفاده از کرم های ترمیم کننده جای زخم در زمان درمان زخم جلوگیری کنید. زخم کلوئید در میان افراد با پوست تیره شایع ترین هستند.

زخم انقباض

اگر پوست شما سوخته هست، شما ممکن است یک اسکار انقباض داشته باشید. این زخم باعث سفت شدن پوست می شود که می تواند توانایی حرکت را مختل کند. زخم انقباض ممکن است عمیق تر باشد و بر روی عضلات و اعصاب تاثیر بگذارد.

اسکارهایپرتروفیک

این زخم قرمز رنگ که شبیه به کلوئید هستند، اما فراتر از حد به پوست آسیب نمی رساند. درمان شامل تزریق استروئید به منظور کاهش التهاب و یا سیلیکون ورق می باشد.

جای جوش

اگر شما قبلا آکنه شدید داشته اید، احتمالا الان جای جوش ایجاد شده است. انواع مختلفی از جای جوش، اعم از چاله های عمیق، زاویه ای یا موجی در ظاهر وجود دارد. برای درمان جای جوش بهترین روش استفاده از اسکراب های صورت هست.

معرفی قویترین کرم برای درمان جای زخم

ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه
برخی از خواص ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه:
– درمان سریع جوش
– درمان قرمزی و لک جوش
– پیشگیری از ایجاد جای جوش(لک یا گودی جوش)
– درمان لک و گودی جای جوش های قدیمی
– درمان گودی جای آبله مرغان و گودی های مشابه
– کنترل چربی پوست
– حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ب۳، BHA، پپتیدهای تخصصی ضدجوش ژان داوز
– بدون چربی Oil free
– ۵ میل
– ساخت فرانسه
نحوه استفاده: روزانه دو نوبت برروی جوش استفاده شود.
» برای مشاهده ژل ضد جوش فوری ژان داوز اینجا کلیک نمایید
سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا

برخی از خواص سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا:

– درمان انواع جوش و آکنه پوستی
– کوچک کننده منافذ باز
– درمان گودی و جای جوش
– درمان لک جای جوش
– کنترل چربی اضافی پوست
– کاهش التهاب و قرمزی جای جوش
– رفع باکتری های جوش زا
– مناسب انواع پوست
– ۳۰ میل
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا
» برای خرید سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید