09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
خواص اووکادو بری پوست و مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص اووکادو بری پوست و مو


روغن آووکادو که از میوه آووکادو تولید می شود به عنوان یکی از سالم ترین انواع روغن ها شناخته می شود. روغن آووکادو غنی از تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین E، ویتامین A و اسید اولئیک و اسید های چرب ضروری می باشد.

فواید روغن آووکادو برای پوست

۱٫ درمان پسوریازیس
یک مطالعه در سال ۲۰۰۱ نشان داده که استفاده موضعی از روغن آووکادو برای درمان پسوریازیس مفید است.

۲٫ مرطوب کننده طبیعی پوست
روغن آووکادو می تواند به پوست نفوذ کرده و پوست را نرم و هیدراته می کند، روغن آووکادو از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و آن را مرطوب نگه می دارد.

۳٫ درمان آکنه و جوش صورت
روغن آوکادو برای پیشگیری و درمان آکنه و جوش صورت مفید می باشد. روغن آووکادو به راحتی به درون پوست نفوذ کرده، چربی پوست را کنترل کرده و سلول های مرده پوست را از بین می برد و به این ترتیب به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.

۴٫ جوان سازی پوست صورت
تحقیقات ثابت کرده اند که روغن آووکادو دارای خواص ضد پیری بسیار بالایی است که رادیکال های آزاد را از بین برده و با تولید مقادیر بالای کلاژن برای جلوگیری از چروک پوست و جوان سازی پوست صورت مفید می باشد.

۵٫ ضد آفتاب طبیعی
روغن آووکادو یکی از روغن هایی است که به عنوان ضد آفتاب طبیعی عمل می کند، روغن آووکادو از آفتاب سوختگی و تیره شدن پوست صورت کمک می کند.

۶٫ افزایش تولید کلاژن پوست
روغن آووکادو حاوی استروئول (استروئید طبیعی) است که می تواند تولید کلاژن را افزایش داده و خطوط و چروک پیری روی صورت را کاهش دهد. علاوه بر این، روغن آووکادو حاوی مقدار بسیار زیادی لسیتین است که به منظور هدایت مواد مغذی به طور مستقیم به جریان خون و لایه های عمیق پوست کمک می کند.

فواید روغن آووکادو برای مو
۱ـ کاهش شوره سر: پوست خشک و پوسته پوسته سر می‌تواند با ماساژ آن توسط روغن قبل از شست و شو و استفاده از نرم‌کننده درمان شود. روغن آووکادو گزینه‌ای مناسب برای ماساژ پوست سر بوده که با مرطوب کردن آن شوره سر را کاهش می‌دهد.

۲ـ جلوگیری از شکستن مو: گاهی موها به دلایل متعددی خشک و شکننده می‌شوند که پوشاندن آنها با یک لایه نازک از روغن آنها را انعطاف‌پذیرتر کرده و از شکستن موها به هنگام شانه زدن یا بستن آنها جلوگیری می‌کند. اگرچه روغن آووکادو نمی‌تواند موهای شکسته را درمان کند اما با چرب کردن رشته‌های مو می‌تواند از شکستن آنها جلوگیری کند.

۳ـ باز کردن گره‌های مو: استفاده از روغن آدوکادو در انتهای موها می‌تواند به باز کردن گره‌های آن کمک کند. کمی روغن آووکادو به انتهای موهای خود بزنید و به آرامی از پایین مو شروع به شانه زدن کنید تا گره از موهایتان باز شود.

۴ـ محافظت از مو در برابر آسیب‌ها: آسیب‌های محیطی از جمله آلودگی، نور خورشید، آب دریا و کلر، “شفت” مو (قسمتی از مو که از پوست خارج شده و قابل رویت است) را از بین می‌برند. قبل از شنا کردن در دریا یا آفتاب گرفتن موهای خود را با لایه‌ای نازک از روغن آووکادو بپوشانید. اگر موهای بلندی داریم برای جلوگیری از رسیدن روغن به پوست سر موهای خود را جمع کنید یا ببافید.

یکی از بهترین روغن های خالص اووکادو مربوط به کشور فرانسه با برند پریفار می باشد که شما را بیشتر با این محصول آشنا میکنیم .

روغن اووکادو پریفار

– حاوی ویتامین A، B1، B2، C و D و ویتامین E
– آنتی اکسیدان قوی برای پوست و مو
– درمان و پیشگیری از چین و چروک پوست
– مرطوب کننده و تسکین دهنده قوی پوست و مو
– ضدافتاب طبیعی پوست
– درمان ریزش، شکنندگی و خشکی مو
– درمان موخوره
– صاف و نرم کننده قوی مو
– جوان کننده و ضدپیری پوست
– ۱۰۰% خالص روغن آووکادو
– مجوزبهداشتی ۳۸۲۶۴۴۰۲۴۰۷۱۶۵۲۶
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

طریقه مصرف:
روزانه میتونید ۱ الی ۲ مرتبه برروی پوست و موی خشک ماساژ بدید.

برای دیدن متن کامل و خرید روغن اووکادو اینجا را کلیک کنید .

روغن آووکادو اصل,روغن آووکادو پریفار فرانسه,روغن آووکادو برای مو,خرید روغن آووکادو اصل,روغن آووکادو برای ریزش مو,روغن آووکادو و پسوریازیس,تاثیر روغن آووکادو بر پوست,تاثیر روغن آووکادو,روغن آووکادو برای صورت,فواید روغن آووکادو,قیمت روغن آووكادو ,روغن هسته آووکادو,خواص روغن هسته آووکادو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید