09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص زنجبیبل برای درمان آرتروز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص زنجبیبل برای درمان آرتروز

علاوه بر ورزش، نگه داشتن وزن در حد طبیعی، تغذیه صحیح و مصرف مکمل ها بعضی رویکردهای مکمل نیز می تواند دردهای مفصلی و سایر علایم آرتروز را کاهش یا حتی درمان کند. طب سوزنی، تحریک الکتریکی عصب از راه پوست و ماساژ، از جمله رویکردها هستند که کمک شایان در درمان و کاهش درد آرتروز دارد.

ماساژ در تسکین درد مفاصل و افزایش دامنه ی حرکت و قدرت آنها موثر است. ماساژ از طریق افزایش جریان خون به مفاصل و تحریک آزادسازی اندروفین عمل می کند و می تواند هورمون های استرس را کاهش دهد و از این طریق موجب کاهش درد شود. از آنجا که حداقل ۸۰ نوع مختلف ماساژ وجود دارد، تعیین تاثیرات تمام آنها بر درد مفصلی دشوار است. با این حال تحقیقات به عمل آمده در سال ۲۰۰۶ ماساژ با زنجبیل عامل تسکین قابل توجه درد و رفع اختلال عملکرد مفصل در آرتروز زانو دانسته است. زنجبیل بعلت داشتن خاصیت ضد التهابی، با ماساژ مکرر مفاصل با زنجبیل باعث درمان آرتروز می شود.

زنجبیل – "ریشه"، و یا در واقع ریزوم، از گیاه الکلی زنجبیل –  ادویه محبوب و طب گیاهی برای هزاران سال بوده است. این دارای سابقه ای طولانی است که به عنوان دارو در سنت گیاهی آسیایی، هند و عربی استفاده می شود. در چین، زنجبیل برای کمک به هضم غذا و درمان ناراحتی معده، اسهال و تهوع و درمان آرتروز برای بیش از ۲۰۰۰ سال استفاده شده است.

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید

بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
» برای خرید شیره سقز اصل اینجا کلیک نمایید


برای دیدن محصولات درمانی درد و خرید اینجا را کلیک کنید.

>ضد درد , ارتروز , رماتیسم, درمان درد پا , کرم ضد درد , کرم ضد درد زنجبیل سویس فرمولا, درمان درد پاشنه پا , درمان درد پا , درمان درد پا و زانو, درمان درد پای دیابتی, درمان درد پا در دوران بارداری  , درمان در پا بعد از شکستگی , درمان ارتروز, درمان ارتروز زانو, درمان ارتروز گردن, درمان ارتروز کمر, درمان ارتروز دست, درمان ارتروز با گیاهان دارویی, درمان کمر درد , درمان کمر درد شدید , درمان کمر درد با داروهای گیاهی, درمان کمر درد با ورزش, درمان درد سیاتیک , درمان کمر درد در طب سنتی, درمان کمر درد در دوران بارداری , درمان کمر درد زنان , کرم مخصوص ماساژ, کرم های ماساژ, کرم ماساژ بدن , خواص زنجبیل, خواص زنجبیل چیست, خواص زنجبیل و عسل, خواص زنجبیل در لاغری, خواص زنجبیل برای معده , خواص زنجبیل, زنجبیل خواص درمانی , درمان درد پا و زانو,کرم ماساژ کوسه, کرم ماساژ شتر مرغ ,کرم ضد درد ,کرم ضد درد کمر ,کرم زنجبیل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید