09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص زیتون برای پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص زیتون برای پوست

روغن زیتون برای پوست شما اثرات بسیاری دارد. شما با استفاده از روغن زیتون پوست‌تان مرطوب شده و همچنین به خوبی منافذ آن پاک و تمیز می‌شود. روغن زیتون پیری سلول‌ها به ویژه سلول‌های پوستی را به تعویق می‌اندازد، زیرا این روغن سرشار از پولیفنول‌ها است. علاوه بر این روغن زیتون حاوی امگا ۹ها نیز است که فعالیت سلول‌ها را بالا برده و از پیری آن‌ها جلوگیری می‌کند. روغن ­زیتون می ­تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای درمان پوستهای به شدت خشک و آسیب دیده، حساس و از جمله پوست­های کدر و لک­دار استفاده شود. مطالعات نشان دادند پلی فنول‌ها دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی هستند؛ آنتی اکسیدان‌ها با رادیکال‌های آزاد که برای سلول‌های ما مضر هستند مبارزه می‌کنند.
این روغن به دلیل داشتن پلی‌فنول‌ها از آسیب‌های پوستی که ممکن است در مواجه با نور خورشید ایجاد شود، جلوگیری می‌کند. پوست وقتی صدمه می‌بیند که سلول‌هایش تخریب شوند بنابراین پلی‌فنول‌های موجود در کرم‌های ضدآفتابی و صابون ها که از روغن زیتون تهیه می‌شوند، می‌توانند مانع از آسیب‌های پوستی شوند. در یونان باستان، مصر و روم از این ماده برای زیبایی پوست زنان استفاده می‌شد بنابراین نرمی پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن و از بین بردن خشکی پوست از دیگر خواص روغن زیتون است.
روغن زیتون حاوی مقادیر بالای ویتامین E است که به راحتی جذب پوست می شود و باعث طراوت و جوانی پوست می گردد. این روغن برای درمان زخم ها، جای زخم ها (Scar) و خراش های پوست بسیار سودمند است.
روغن زیتون علاوه بر قابلیت مرطوب نگه داشتن پوست، دارای آنتی اکسیدان هایی قوی مانند ویتامین A و ویتامین E نیز هست. این ویتامین ها باعث احیای پوست های آسیب دیده از اثرات اشعه خورشید ، آلودگی هوا و سایر خطرات محیطی مانند دود سیگار و مصرف غذا های آماده می شوند. این آنتی اکسیدان ها توانایی این را دارند که فعالیت سلول ها را بالا برده و پوست را لطیف تر نمایند. اگر روغن زیتون به منظور مرطوب نگه داشتن پوست صورت یا بدن استفاده شود، به لایه های عمقی پوست نفوذ می کند و سپری محافظ برای نرم نگه داشتن و تغذیه پوست ایجاد می کند.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید