09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی بازو گردن باسن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی بازو گردن باسن


پوست شل می تواند ناامید کننده باشد و می تواند بر اعتماد به نفس تأثیر بگذارد. علت های زیادی وجود دارد که می تواند باعث شلی پوست شود و معکوس کردن ان شاید در بعضی موارد دشوار باشد.
علل افتادگی پوست می تواند شامل کاهش وزن، بارداری و اثرات پیری باشد. مکانهای معمولی که افراد پوست شل را تجربه می کنند شامل موارد زیر است: سینه، صورت، گردن، باسن، بازوها و پاها
می توانید از طریق جراحی زیبایی این شلی پوست را درمان کنید ولی هزینه بسیار بالایی دارد ما شما رو با چند روش ساده برای درمان افتادگی پوست آشنا می کنیم.
این گزینه ها عبارتند از:
– ورزش
– محصولات سفت کننده پوست
– روشهای غیر جراحی
– کاهش وزن
– ماساژ
در اینجا شش روش برای سفت کردن پوست شل آورده شده است.

۱٫ ورزش
ایجاد توده عضلانی از طریق تمرین وزنه برداری می تواند به کاهش شلی پوست کمک کند، به خصوص اگر پوست شل از کاهش وزن باشد.
اگر چربی اضافی برای مدت طولانی پوست را تحریک کند، پوست می تواند با کاهش وزن مقداری از توانایی خود را برای کوچک شدن از دست بدهد. جایگزینی چربی از دست رفته با توده عضلانی می تواند ظاهر پوست شل را کاهش دهد.
اگر از بارداری اخیر پوستی شل دارید قبل از انجام تمرین با پزشک مشورت کنید زیرا ممکن است حرکات خاصی وجود داشته باشد که باید از آن جلوگیری کنید.
یکی از اشکال ورزش این هست که برای صورت ثابت نشده است. در حالی که تمرینهای صورت از دهه ۱۹۶۰ رایج بوده اند ، تحقیقات کمی وجود دارد که تأیید می کند این تمرینات در واقع به سفت شدن پوست صورت کمک می کند.

۲- مکمل
اینو باید باور کنید که هیچ قرص جادویی برای رفع پوست شل وجود ندارد، برخی مکمل های خاص ممکن است مفید باشد.

در اینجا مکمل هایی را امتحان کنید:
– کلاژن هیدرولیز می شود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، شما باید برای داشتن ظاهری سالم و جوان پوستی کلاژن داشته باشید. یک مطالعه ۲۰۱۵ نشان می دهد که مکمل کلاژن ممکن است از اثرات منفی پیری پوست جلوگیری کند.
– پروتئین اسیدهای آمینه موجود در پروتئین (لیزین و پرولین) بلوک های ساختاری اساسی برای تولید کلاژن بدن شما هستند.
– ویتامین C. بدن شما برای تولید کلاژن به ویتامین C احتیاج دارد.
– ژلاتین. ژلاتین کلاژن حیوان پخته شده است. این غالباً در ژله و آب نبات ها استفاده می شود. ژلاتین منبع عالی گلیسین است، بلوک ساختاری برای تولید کلاژن بدن خود شما هست.

۳- کاهش وزن
چربی سفت و سخت در زیر پوست می تواند باعث شل شدن پوست شود. به این نوع چربی چربی زیر جلدی گفته می شود. اگر ناحیه مشکل دار را بچسبانید و بیش از چند میلی متر پوست وجود داشته باشد ، در این صورت چربی زیر جلدی وجود دارد. از دست دادن چربی می تواند پوست را محکم کند.

۴- ماساژ
ماساژ پوست شل می تواند جریان خون را افزایش داده و به برانگیختن یک واکنش ضد پیری کمک کند. یک مطالعه اثرات ماساژ پوست در رابطه با کرم ضد پیری پوست را تجزیه و تحلیل کرد. این مطالعه نشان داد که ماساژ منظم با ابزار ماساژ نوسان کننده دست، اثرات مثبت کرم را تقویت می کند. در کنار ماساژ، می توانید از کرم های سفت کننده استفاده کنید.

۵- استفاده از کرم های سفت کننده پوست
کرم های سفت کننده پوست می تواند باعث بهبود شلی و افتادگی پوست شود به خصوص پوست خامه ای که نیاز به هیدراتاسیون دارد کمک کند. اغلب، نتایج نمی تواند بلافاصله دیده شود چون نیاز به ترمیم و زمان هست.
کرم های سفت کننده باعث کلاژن سازی می شوند که می تواند شلی پوست را تحت تاثیر قرار دهد. کلاژن همچنین به بافت ها برای حفظ خاصیت ارتجاعی کمک می کند، که از شل شدن پوست جلوگیری شود. افزایش تولید کلاژن به کاهش چین و چروک ها کمک می کند و از شکل گیری جدید جلوگیری می کند.

» در زیر ژل سفت کننده بدن توصیه می شود که باعث افزایش کلاژن و الاستین پوست می شود.

ژل سفت کننده بدن

برخی از خواص کلیدی ژل سفت کننده بدن بایو فرانسه:
– درمان افتادگی باسن
– سفت کننده باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست بازو، گردن، ران، شکم و…
– درمان افتادگی پوست بعلت رژیم غذایی و…
– حاوی آب هاماملیس و مرجان دریایی کارولینا
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ گرم
– دارای مجوزبهداشتی ۱۴۵۱۵۸۲۴۱۹۹۲۳۸۵۱

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید ژل سفت کننده بدن بایو اینجا کلیک نمایید

افتادگی پوست شکم,افتادگی پوست زیر بغل,افتادگی پوست ران,افتادگی پوست بعد از لاغری,افتادگی پوست در اثر لاغری,افتادگی پوست پس از لاغری,درمان افتادگی پوست پشت ران,ترمیم افتادگی پوست صورت,چگونه از افتادگی پوست جلوگیری کنیم,چطوری از افتادگی پوست جلوگیری کنیم,درمان افتادگی پوست خانگی,افتادگی پوست بعد از رژیم,افتادگی پوست زیر شکم,افتادگی پوست شکم بعد از کاهش وزن,افتادگی پوست شکم و درمان,علت افتادگی پوست بدن,قرص افتادگی پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید