09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی پوست صورت

داشتن پوست صاف و بدون شلی و افتادگی این روزها یکی از دغدغه های اصلی افراد به خصوص خانم ها می باشد.معمولا بعد از دوران بارداری خانم ها بیشتر دچار افتادگی در ناحیه پوست صورت و گردن می شوند و یا از به وجود آمدن افتادگی پوست ترس دارند حتی افرادی که به شدت وزنشان را کم می کنند با افتادگی پوست مواجه می شوند بنابراین برای اینکه پوستی شاداب و همیشه جوان داشته باشید با ما همراه باشید .
کلاژن و الاستین، دو پروتئینی هستند که به طور طبیعی توسط بدن تولید می شوند.این پروتئین ها باعث به هم پیوستگی پوست شده ، حالت ارتجاعی به آن می دهند و پوست صاف به وجود می آورند. با افزایش سن، تولید این دو پروتئین کاهش یافته، پوست نازک تر می شود و قابلیت ارتجاعی کمتری خواهد داشت برای تولید کلاژن دوباره در سطح پوست پیشنهاد میکنیم از سرم های حاوی کلاژن روزانه تا دو نوبت بر روی پوست استفاده کنید.

به اندازه کافی آب بنوشید

گفتنی است که آب در بدن معجره می کند. آب مسئول حفظ قابلیت ارتجاعی پوست شماست، آب به پوست شما رطوبت رسانده و بدنتان را از سموم خلاص می کند. پس توصیه می شود که روزی هفت تا هشت لیوان آب بنوشید زمانی که به حمام می روید، با استفاده از یک لیف زبر، از پوست خود لایه برداری کنید (توصیه می کنیم از اسکراب هم استفاده کنید ).اگر به طور مداوم از پوست خود لایه برداری کنید، پوست قدیمی را کنار زده و به رشد سلول های پوستی جدید فضا می دهید(در این کار هم زیاده روی نکنید). وقتی که می خواهید پوست شل بدنتان را سفت کنید، حفظ رطوبت فقط از طریق نوشیدن آب کافی نیست بنابراین عادت کنید که تا هر شب قبل از خواب و هر روز صبح بعد از بیدار شدن به بدنتان لوسیون مرطوب کننده بمالید و آنچه مهم است این است که خیلی تند وزن کم نکنید در این صورت بدون شک با یک پوست آویزان رو به رو خواهید شد.
برای اینکه بهتر بتوانید از پوست خود در هر سنی مراقبت کنید برای شما بهترین محصولات مراقبت از پوست را معرفی میکنیم .

کرم صورت لیپوفیلر ژیورل
برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان افتادگی پوست صورت با ورزش,درمان افتادگی پوست شکم,درمان افتادگی پوست صورت,درمان افتادگي پوست,درمان افتادگی پوست بعد از لاغری,درمان افتادگی پوست بازو,درمان افتادگی پوست زیر چشم,درمان افتادگی پوست بدن,درمان افتادگي پوست شكم,سفت كردن پوست صورت,روش سفت كردن پوست صورت,ماسك سفت كردن پوست صورت,روشهاي سفت كردن پوست صورت,ماسك براي سفت كردن پوست صورت,راهي براي سفت كردن پوست صورت 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید