09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان بیماری زرد زخم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان بیماری زرد زخم

علامت زرد زخم(impetigo) بروز زخم های پوستی عسلی رنگ و ترشح کننده همراه با خارش است که بر اثر باکتری های استافیلوکوکی یا استرپتوکوکی بوجود می آیند. این بیماری اغلب صورت، دست ها و پاها را گرفتار می کند. بیشترین شیوع این بیماری در تابستان و در مناطق حاره است.

برای درمان این بیماری لازم است، اصول بهداشتی را با دقت رعایت کنید و برای دو هفته، هر روز ملافه های تخت خوابتان را عوض کنید. فقط باید از ملافه های یکبار مصرف استفاده کنید. هر روز در ساعات اولیه صبح، زخم بدنتان را برای مدتی در معرض تابش نور افتاب و جریان هوا قرار دهید. البته نباید این مدت طولانی شود، چون احتمال تولید گوشت اضافه در زخم را افزایش می دهد. باید از حوله جداگانه استفاده کنید، چون این بیماری به آسانی به دیگران منتقل می شود. ناخن هایتان را تاجایی که می توانید کوتاه کنید تا هنگام تماس با زخم ها باعث خراش پوست و انتقال عفونت نشود.

از خوردن میوه ها و غذاهای شیرین پرهیز کنید. مقادیر زیادی آب خالص بنوشید. سعی کنید غذاهایی مانند سبزیجات دریایی، ارزن و چاودار را در برنامه ی غذایی تان قرار بدهید.

می توانید از گیاهاتی مانند چاپارل، اکیناسه یا بره موم(Propolis) بصورت جلدی استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از گیاهان تصفیه کننده خون مانند شبدر قرنز، ریشه گل قاصد و ترشک مجعد استفاده کنید. برای درمان و پیشگیری از گوشت آوردن زخم ها می توانید از کرم های حاوی ویتامین D,A,E,C استفاده کنید. این ویتامین ها مکانیزم دفاعی پوست را تقویت کرده و باعث بهبود زخم ها می شوند. درصورتی که زرد زخم شما بیش از حد شدید باشد باید هرچه سریع تر به پزشک مراجعه کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید