09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جای زخم صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جای زخم صورت

اتفاقات کوچیک تا یک تصادف پر خطر می تواند اثرات جای زخم را روی پوست باقی بگذارد و زیبایی پوست را به خطر بیندازد.
صدماتی که جایش می ماند و سال ها همراهمان خواهد بود و گاهی تا آخر عمر هم از بین نمی رود. البته بیشترافراد هم دل خوشی از این جای زخم ها ندارند و نمی خواهند اثری از آن باقی بماند، ولی راه حل برطرف کردن زخم و جای زخم را هم بلد نیستند. برای همین به محض این که مشکلی پیش می آید، از روش های قدیمی و درمان های خانگی کمک می گیرند تا شاید به کمک آنها جای زخم از بین برود یا حداقل مشکلات دیگر آن کاهش یابد. اما متاسفانه در جریان نیستند از این که در پیش گرفتن چنین روش هایی فقط کار را خراب تر می کند و زمان طلایی بهبود زخم را از ما می گیرد.

آیا جای زخم خوب می شود یا نه ؟
هیچ کسی دوست ندارد جای زخم تا پایان عمر بر روی پوستشان باقی بماند، و بعضی از افراد هم هستند که فکر می کنند جای زخمشان تا اخر عمر بر روی پوست باقی می ماند، و چاره ای جز تحمل این مشکل رو ندارد اما خبری خوبی برایتان داریم زخم هایی که در قسمت بالا تنه ایجاد شدند مانند صورت و گردن سریع تر درمان می شود اما زخم های موجود در پایین تر دیرتر درمان می شود.
بعضی از اسکارها و بعضی از انواع پوست ممکن است موجب ایجاد کلوئید شود. کلوئید نوعی ضایعه پوستی است که پس از برخی آسیب ها و بیماری ها روی بعضی از پوست ها ایجاد می شود و آن قسمت از پوست گوشت اضافه می آورد.

برای درمان جای زخم چه کاری انجام دهیم ؟
بهترین مورد استفاده از کرم ترمیم کننده می باشد . کرم بازسازی کننده کالی درم فرانسه حاوی عصاره درخت گل ابریشم (میموزا) و لیپوزوم vit E دارای اثر ترمیم کننده قوی پوست بعد از لیزر، میکرودرم ابرژن، افتاب سوختگی، از بین بردن جای خراش های پوستی و جای زخم و بخیه است. عصاره درخت گل ابریشم باعث تسریع بازسازی سلولی بعد از کشیدن بخیه و ترمیم پوست بدون کلوئید(گوشت اضافه) می شود. ویتامین E موجود در کرم تاثیر بهبودی لایه های پوستی را افزایش می دهد.
این کرم همچنین بخاطر خواص ترمیم کننده پوست از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و باعث درمان چروک سطحی تا متوسط پوست می شود.

کرم ترمیم کننده کالی درم
برخی از خواص کرم ترمیم کننده قوی کالی درم فرانسه:

– اثر ضدقرمزی و ترمیم کننده قوی بعد از لیزر ، میکرودرم ابرژن، سوختگی
– پیشگیری و درمان چروک های سطحی تا متوسط
– از بین بردن جای خراش های پوستی ، ضایعات پوستی و جای زخم
– برای تسریع باسازی سلولی بعد از کشیدن بخیه و ترمیم اولیه پوست
– ترمیم کننده قوی و جوان سازی عالی برای پوست
– درمان نازکی پوست
– ابرسان و مرطوب کننده قوی
– رفع علایم پیری و بازیابی جوانی و درخشندگی پوست
– بازسازی کننده قوی پوست و ضد رادیکال های ازاد
– مناسب برای هر نوع پوست ( ALL TYPE SKIN )
– حاوی روغن ابریشم و ویتامین E
– دارای مجوزبهداشتی ۱۰۵۲۱۳۶۱۱۳۱۹۲۹۴۹
– ساخت فرانسه
– ۵۰ml
برای دیدن متن کامل و خرید کرم ترمیم کننده کالی درم اینجا را کلیک کنید.

درمان جاي زخم,درمان جای زخم ابله مرغان,درمان جای زخم با طب سنتی,درمان جای زخم با لیزر,درمان جای زخم تبخال,درمان جای زخم تیغ,درمان جای زخم جوش,درمان جای زخم حجامت,درمان جای زخم صورت,درمان جای زخم قدیمی,درمان جای خراش روی صورت,درمان جای خراش ناخن,درمان جای خراشیدگی,درمان جای خراشیدگی پوست,کرم ترمیم کننده اون,کرم ترمیم کننده بعد از لیزر,کرم ترمیم کننده بعد از میکرودرم,کرم ترمیم کننده جای جوش,کرم ترمیم کننده جای خال,کرم ترمیم کننده جای لیزر,کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون,کرم ترمیم کننده پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید