09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان جای زونا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جای زونا


زونا یک بیماری ویروسی است که عامل مولد آن ویروس واریسلا زوستر است که همان ویروس آبله مرغان در کودکی می باشد. پس از ابتلا و بهبودی آبله مرغان این ویروس می تواند به صورت نهفته در بدن باقی بماند تا زمانی که به علت یک عامل تحریکی و یا نقص سیستم ایمنی دوباره فعال شود. که به آن بیماری زونا می گویند.
زونا یک بیماری مسری هست و وقتی شخصی مبتلا می شود باید از سایر افراد فاصله داشته و نکات بهداشتی را رعایت کند. برای درمان زونا حتما باید تحت نظر پزشک متخصص این امر بود.
بعد از درمان یافتن زونا، مثل سایر بیماری های پوستی نشانی از خود می گذارد. این جای زونا زیاد خوشایند نیست و افراد در صدد هستن تا جای زونا را درمان کنند. البته لازم به ذکر هست برای درمان جای زونا باید از این بیماری کاملا بهبودی حاصل شود و بعد از یک ماه اقدام به درمان جای زونا کرد. چون ممکن هست در زیر پوست هنوز حالت زخمی باشد.

برای درمان جای زخم زونا یه لایه بردار ملایم بهمراه کرم ترمیم کننده نیاز هست. زمان درمان این جای زخم بستگی به شدت بیماری داشته ممکن هست از یک ماه تا ۳ ماه درمان جای زخم به طول انجامد.

برای درمان این پک کالی درم توصیه می شود.

کرم درمان جای زخم

برخی از خواص درمانی پک درمان جای جوش و اسکارهای قدیمی کالی درم فرانسه:

– درمان گودی بخاطر جوش، ابله مرغان و…
– درمان گودی بخاطر زخم پوستی
– درمان تیرگی پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان جای جوش قرمز
– مجوزبهداشتی اسکراب هسته انگور ژیورل فرانسه ۹۲۶۷۸۸۵۳۰۰۴۵۵۵۶۲
– مجوزبهداشتی کرم ترمیم کننده کالی درم فرانسه ۱۰۵۲۱۳۶۱۱۳۱۹۲۹۴۹
– ساخت فرانسه

نحوه استفاده: هفته ایی دو الی سه مرتبه داخل حمام برروی پوست کاملا مرطوب بمدت ۵ الی ۱۰ دقیقه خیلی آرام ماساژ بدید سپس کاملا بشورید. کرم ترمیم کننده کالی درم را صبح و شب برروی پوست تمیز و خشک بمالید حداقل ۴ ساعت روی پوست بماند.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید