09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان خشکی دست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خشکی دست

خشکی دست یکی از مشکلات رایجی هست که امروزه در بیشتر افراد دیده می شود در این دسته از افراد عادت به شستشوی زیاد و تغییرات اب و هوایی علت اصلی این مشکل هست اما باز میتوان علت های زیادی نیز وجود داشته باشد، متاسفانه کمبود اب بدن نیز یکی از دلایل عمده این مشکل می باشد.
چگونه می توانیم از خشک شدن پوست دست محافظت کنیم.
– زیاد آب بنوشید.متخصصان توصیه می کنند افرادی که پوست خشکی دارند نوشیدن روزی ۸ لیوان آب را فراموش نکنند.این کار باعث می شود آب مورد نیاز بدن تامین شود و رطوبت لازم به پوست برسد.
– شب ها قبل از خواب یک نوشیدنی مانند شیر کم چرب میل کنید .
– استفاده از مرطوب کننده مناسب برای پوست دستتان، می تواند دست شما را در مقابل بسیاری از آسیب ها بیمه کند. بهتر است همیشه مرطوب کننده ای همراه خود داشته باشید و بعد از شستن دست هایتان از آن استفاده کنید.
یکی از مواردی که بسیاری وقت ها فراموش می شود زدن مرطوب کننده بر دست ها قبل از خواب است، در حالی که پوست باید همیشه مرطوب باشد و در زمان خواب که آب به پوست دست شما نمی خورد، مرطوب کننده کمک می کند تا پوست دست شما سالم بماند و شاداب! البته حتما قبل از استفاده از مرطوب کننده دست هایتان را بشویید، حتی اگر فکر می کنید تمیز هستند.
– از لایه بردارهای ملایم که سلولهای مرده پوست را در خود حل می کند و بتدریج و به طور مرتب پوست را لایه برداری می کند استفاده کنید .
– برای حفظ شادابی و تازگی پوست دست و صورت خود از آب معدنی استفاده کنید. از کیسه حمام یا لیف خشک و زبر استفاده نکنید.
– اگر از آن دسته خانم هایی هستید که مرتب به تمیزی خانه و استفاده از شوینده های مختلف فکر می کنید باید بدانید که این مواد شیمیایی در خشکی و ایجاد ترک های پوستی دست ها موثرند . بنابراین هنگام کار با این شوینده ها حتما از دستکش های پلاستیکی استفاده کنید.
با توجه به موارد بالا یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده که بتواند سلامتی دست ها را تضمین کند استفاده از کرم دست و ناخن کالی بل می باشد که این محصول با دارا بودن کراتین و ویتامین های A، B و E، آهن و کلسیم برای تقویت و درخشندگی ناخن ضامن در امان نگه داشتن دست و ناخن شما در برابر انواع آسیب ها می باشد که می توانید یک بار قبل از خواب و یکبار در طول روز ازاین محصول استفاده کنید، برای آشنایی شما در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.

کرم دست ژیورل

برخی از مزایای کرم دست و ناخن فوق قوی ژیورل فرانسه:
– ایده آل ترین مرطوب کننده دست با جذب فوری
– حاوی کراتین و ویتامین های A، B و E، آهن و کلسیم برای تقویت پوست
– بدون اثر چرب کنندگی روی پوست
– روشن کننده و درمان چروک پوست دست
– درمان ترک های دست و پا
– درمان خشکی دست و پا
– درمان برجستگی رگ دست
– افزایش استحکام ناخن
– درمان شکنندگی ناخن
– ایده آل برای اگزماهای دست

برای دیدن کرم دست ژیورل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان خشكي دست,درمان خشکی دست با روغن زیتون,درمان خشکی دست در زمستان,درمان خشکی دست و صورت,درمان خشکی دست و پا,درمان اگزما دست در بارداری,درمان اگزما دست در کودکان,درمان اگزما پوست دست,درمان اگزماي دست,درمان اگزمای دست,درمان اگزمای دست با داروی گیاهی,كرم مرطوب كننده دست,کرم مرطوب کننده دست خوب,کرم مرطوب کننده دست و صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید