09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان خشکی دست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خشکی دست

اگر شما هم در فصل زمستان یا در سایر فصل ها دچار خشکی و پوسته پوسته شدن دست می شوید بهتر است مطالب زیر را بدانید .

خشکی پوست دست، یکی از مشکلات جدی پوستی است که ممکن است عوارض جانبی مانند خارش، ترک پوستی، خونریزی و عفونت به همراه داشته باشد! بنابراین باید با استفاده از محصولات دارویی و گیاهی به فکر درمان آن بود.

راه های  درمان خشکی و پوسته پوسته شدن  دست

نوشیدن آب کافی

باید توجه کنید که کمبود آب کافی در بدن برابر است با عدم رطوبت کافی. بنابراین اگر آب کافی روزانه ۲ لیتر اب میل کنید علاوه بر اینکه دچار خشکی پوست نمی شوید بلکه پوست خود را در برابر ایجاد چروک ضمانت می کنید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن برای درمان خشکی پوست و همچنین جلوگیری از پوسته پوسته شدن ناخن هست. از زمان های قدیم در  کشورهای روم و یونان از روغن نارگیل برای درمان بیماری های پوستی استفاده میشد.

مصرف مرطوب کننده 

بعد از اینکه دست های خود را میشویید حتما از کرم مرطوی کننده گیاهی استفاده کنید. شی باتر ، کرم رز یکی از بهترین مرطوب کننده های پوستی هست که می تواند علاوه بر اینکه رطوبت را به پوست شما برساند باعث تقویت لایه های پوستی بشود و از بروز خشکی و پوسته پوسته شدن جلوگیری کند. همچنین استفاده از کیوتن برای دست مانع خشکی ، پوسته پوسته شدن ، پینه بستن و در نتیجه روشن شدن پوست می شود .

عدم استفاده از مایع ظرفشویی

استفاده از مایع ظرف شویی باعث خشک شدن دست می شود چون یکی از ترکیبات اصلی این مایع از بین بردن چربی های ظروف هست. و کسانی که پوست حساس دارند با استفاده از این مایع چربی طبیعی پوست دست خود را از دست می دهند، همچنین استفاده از مواد شیمیایی سفید کننده برای کاشی و سرامیک باعث خشک شدن دست ها و از بین بردن رطوبت پوست می شود بنابراین تا حد المکان از مواد شیمیایی استفاده نکنید و در صورت امکان از دستکش استفاده کنید.

درمان چست ؟

اگر تمام موارد بالا را رعایت کنید و در کنارش از کرم های زیر استفاده کنید مشکل دست های شما برطرف می شود، همیشه یادتان باشد از کرم هایی استفاده کنید که دارای پایه گیاهی و مجوز بهداشتی هستند. در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین کرم های دست آشنا می کنیم.

برای مشاهده تمام محصولات و خرید اینجا را کلیک کنید.

,درمان خشکی دست و پا,درمان خشکی دست وصورت,درمان خشكي دست,درمان خشکی دستگاه تناسلی,درمان خشکی پوست دست,درمان خشکی پوست دست و صورت,درمان خشکی کف دست,درمان خشکی انگشتان دست,درمان خشکی روی دست,درمان خشکی شدید دست,درمان پینه دست و پا,درمان پینه کف دست,درمان پینه ی دست,درمان پینه انگشت دست,درمان پینه پشت دست,درمان پینه انگشتان دست,درمان پينه كف دست,درمان پینه روی انگشت دست,درمان پینه دست چیست,روشن کننده دست وصورت,روشن کننده دست و پا,سفید کننده دست و پا,سفید کننده دست و صورت,روشن کننده پوست دست,کرم روشن کننده دستگاه تناسلی,روشن کننده دست وپا,کرم روشن کننده دست وصورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید