09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان خشکی و زبری دست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان خشکی و زبری دست

چندین فاکتور در خشک شدن پوست موثرند از جمله محیط،آب و هوا، موقعیت سلامتی و یا نوع زندگی . بعضی از آنها به آسانی قابل علاج هستند ولی بعضی دیگر زمان و تلاش بیشتری را برای درمان نیازمندند. در پوست دست معمولا بخاطر اینکه غددچربی مانند پوست صورت وجود نداره و بیشتر مورد شسشتو قرار میگیره زودتر از سایر نقاط بدن خشک و زبر می شود.

اگزما یا خشکی دست بسیار شایع است. این بیماری در اکثر مردم، ابتدا به صورت زبری و خشکی و پوسته‌ریزی شروع و بعدا تبدیل به ضایعات قرمز، ملتهب، خارش‌دار و پوسته‌دهنده می‌شود. عوامل زیادی می‌تواند به پوست آسیب برساند. تماس زیاد با آب، هوای خیلی خشک، صابون‌ها، مواد پاک‌کننده، پودرهای رختشویی، حلال‌ها، مواد شیمیایی، دستکش‌های لاستیکی و حتی مواد به کار رفته در کرم‌ها و فرآورده‌های بهداشتی، اگزمای دست ایجاد می‌کند. اغلب، تغییر مواد مصرفی یا خودداری از تماس با ماده حساس‌‌کننده موجب کمتر شدن مشکل پوست می‌شود.

چگونه می توانیم پوست خود را از خشک شدن محافظت کنیم؟

– زیاد آب بنوشید.متخصصان توصیه می کنند افرادی که پوست خشکی دارند نوشیدن روزی ۸ لیوان آب را فراموش نکنند.این کار باعث می شود آب مورد نیاز بدن تامین شود و رطوبت لازم به پوست برسد.
– شب ها یک نوشیدنی مفید بخورید.می توانید یک لیوان شیر را با یک یا دو قاشق چای خوری روغن بادام مخلوط کنید و قبل از اینکه به رختخواب بروید آن را سر بکشید.
– روزانه ۵ تا ۱۰ بار و یا حداقل با هر وعده غذایی از میوه ها و سبزیهای تازه استفاده کنید. استفاده از میوه هایی مثل موز و پرتقال برای درمان خشکی پوست بسیار مناسب است .
– باید بدانید که آب جوش پوست شما را خشک تر می کند .پس سعی کنید هنگام حمام کردن به جای استفاده از آب داغ از آب ولرم استفاده کنید.
– حتما از مرطوب کننده های تخصصی برای دست استفاده کنید این مرطوب کننده ها حاوی اسیدهای چرب ضروری هستند که پوست رو علاوه بر مرطوب نگه داشتن باعث درمان هم می شود.

کرم دست ژیورل

برخی از مزایای کرم دست و ناخن فوق قوی ژیورل فرانسه:
– ایده آل ترین مرطوب کننده دست با جذب فوری
– حاوی کراتین و ویتامین های A، B و E، آهن و کلسیم برای تقویت پوست
– بدون اثر چرب کنندگی روی پوست
– روشن کننده و درمان چروک پوست دست
– درمان ترک های دست و پا
– درمان خشکی دست و پا
– درمان برجستگی رگ دست
– افزایش استحکام ناخن
– درمان شکنندگی ناخن
– ایده آل برای اگزماهای دست

برای دیدن کرم دست ژیورل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان خشکی دستها,درمان خشکی پوست دست,درمان خشکی پوست دست و صورت,درمان اگزمای دست با داروی گیاهی,درمان اگزماي دست,درمان اگزما دست,درمان گیاهی اگزمای دست,درمان خانگی اگزمای دست,درمان اگزمای انگشتان دست,درمان سنتی اگزمای دست,درمان زبری پوست دست,درمان زبری کف دست,درمان زبری انگشتان دست,درمان زبری و خشکی پوست دست,درمان خانگی زبری دست,درمان زبری پوست دست وپا,درمان خشکی و زبری دست,درمان زبری پوست کف دست,مرطوب کننده دست,مرطوب کننده دست و صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید