09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان درد آرتروز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان درد آرتروز

درد آرتروز علاوه بر این که با کیفیت زندگی تداخل می کند می تواند در صورت عدم درمان، عملکرد مفصل را بدتر کند. در صورت وجود درد، ممکن است تمایل به محدود کردن حرکات خود پیدا کنید ولی این محدودیت می تواند با ایجاد سفتی، کوتاهی و ضعف رباط ها، وترها(تاندون ها) و عضلات حرکت دهنده ی مفاصل نتیجه معکوس به دنبال داشته باشد و با گذشت زمان، تحرک و عملکرد آنها در سنین بالاتر بیشتر کاهش دهد.

از سوی دیگر، پوکی استخوان معمولا تا زمانی که موجب شکسته شدن استخوان نشده است با علایمی همراه نیست. هیچ یک از داروهای مورد استفاده در پوکی استخوان بدون عارضه نیستند و باید آنها را با تجویز پزشک و ضمن آگاهی از عوارض جانبی این داروها مصرف نمود.

استامینوفن عوارض جانبی ناچیزی دارد ولی بعضی از بیماران، داروهای ضد التهاب غیراستروییدی(غیر کورتون)، مانند آسپیرین، ایبوپروفن و ناپروکسن را موثرتر می دانند و اکثر تحقیقات نبز این موضوع را تایید کرده است. اگر چه این داروها، بدون نسخه قابل تهیه هستند ولی نباید آنها را بدون عوارض جانبی دانستو مصرف دراز مدت آسپرین و ایبوپروفن می تواند مشکلات گوارشی، مانند زخم و خونریزی را به دنبال داشته باشد و مصرف ناپروکسن ممکن است موجب بروز مشکلات قلبی شود.

افراد دارای خونریزی گوارشی(مقلا ناشی از زخم معده)، نارسایی کلیه یا نارسایی قلب که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند نباید داروهای ضدالتهاب غیراستروییدی مصرف نمایند. در صورت مصرف منظم و دراز مدت این داروها، باید عملکرد کلیه ها به وسیله پزشک بررسی و نیز داروهای کاهش دهنده اسید معده(مثل اومپرازول) تجویز شود. داروهای مسکن مهارکننده سیکلواکسیژناز-۲ برای معده بی خطرترند و به نظر می رسد از تاثیری مساوی با داروهای ضدالتهاب غیراستروییدی برخوردار باشند ولی در بعضی از تحقیقات بعمل آمده، احتمال بروز مشکلات قلبی و سکته مغزی بدنبال مصرف آنها به اثبات رسید. با وجود این، یک داروی معروف مهار کننده ی سیکلواکسیژناز-۲ موسوم به سلبرکس(Celebrex) همچنان در دسترس است و بر روی برچسب آن هشدار “احتمال بروز عوارض قلبی و عروقی” ذکر می شود.

داروهای معروف ضدپوکی استخوان، مانند فوساماکس(Fosamax) و بونیوا(Boniva) به گروه دارویی بیسفوسفونات ها تعلق دارند و می توانند توده ی عضلانی را تقویت کنند و خطر بروز شکستگی استخوان در افراد دارای تراکم پایین ماده معدنی استخوان را کاهش دهند ولی این داروها نیز بدون عارضه جانبی نیستند. درد شدید استخوانی، مفصلی و عضلانی، ریفلاکس(بازگشت) مواد و اسیده معده به مری و حتی سرطان از جمله این عوارض هستند و نیز ممکن است مصرف این داروها موجب نامنظم شدن ضربان قلب شود. اگر چه اکثر این عوارض به ندرت ایجاد می شود، بیسفوسفوناتها در استخوان تجمع می یابند و ماه ها یا سال ها بعد از توقف درمان، همچنان آزاد می شوند. از این رو، درصورت بروز علایم هشدار دهنده، به پزشک مراجعه کنید.

با وجود این همه عوارض داروهای شیمایی، بهترین راهکار استفاده از مواد طبیعی هست. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

برای دیدن توضیحات کامل شیره سقز اینجا کلیک نمایید

زنجبیل یکی از بهترین داروهای شفابخش برای درمان دردهای ناشی از ارتروز ، رماتیسم و … می باشد چون طبیعت گرم داشته و با مالیدن کرم بر روی محل درد ان را کم کرده و به مرور زمان باعث تسکین و درمان درد می شود ، علاوه بر این زنجبیل التهاب ایجاد شده بر اثر ارتروز را درمان می کند .الوورا موجود در این کرم نیز باعث تسکین درد شده و نرمی وشادابی پوست را به ارمغان می اورد .

کرم ماساژ آرتروز

برای دیدن توضیحات کامل کرم ماساژ زنجبیل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید