09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ریزش موی سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ریزش موی سر


پوست سر هر شخص ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تار مو دارد که روزانه حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تار از آنها در مرحله‌ی استراحت مو می‌ریزند که کاملا طبیعی هست ولی مشکل زمانی آغاز می‌شود که موهای ریخته شده، بیشتر از موهای رویش یافته باشد و فرد کاهش حجم موهایش را حس کند. ریزش مو دلایل بسیاری چون استرس، وراثت، ضعیف بودن ریشه، کم‌کاری غده‌ی تیروئید، بارداری، کمبود مواد مغذی و عدم رعایت بهداشت دارد. در زیر چند ماده گیاهی برای درمان ریزش مو توصیه می شود.

۱- ماساژ پوست سر با روغن ولرم
عمده‌ترین دلیل ریزش شدید مو، کمبود مواد غذایی موجود در مو است. ماساژ دادن با سر با روغن می‌تواند روش مؤثری برای جلوگیری از ریزش مو باشد. پوست سر را هر روز، حداقل چند دقیقه با یک روغن ماساژ دهید. می‌توانید از هر روغنی که سرشار از ویتامین E‌ است، استفاده کنید. روغن رزماری، روغن نارگیل، روغن بادام، روغن خردل، روغن زیتون و روغن جوجوبا بهترین گزینه‌ها هستند. اگر علت ریزش موی شما، شوره‌ی سر است، این روغن ها می‌تواند مؤثرترین باشد.

۲- کینین
کینین خواص ضدعفونی قوی‌ای دارد که به درمان شوره سر، پوسته‌پوسته شدن و عفونت کمک می‌کند که همه این‌ها ریزش مو را درمان می‌کند. اگر از روغن کینین مستقیماً استفاده شود، محرکی قوی برای رشد مو خواهد بود. طبق مجله بین‌المللی بیوتکنولوژی، گیاه کینین یک ضد باکتریِ قوی است و خواص آنتی‌اکسیدانی دارد که هر دو مورد تأثیر قابل‌توجهی در رشد مو دارند. این گیاه بهترین گیاه در درمان ریزش و پرپشت شدن مو ها انتخاب شده هست.

۳- سالمون بخورید:
ماهی غنی ترین منبع امگا ۳ است که امگا ۳ ماده ای بسیار بسیار مقوی و مهم برای تقویت و استحکام موها به شمار می رود که در میان ماهی سالمون بهترین گزینه برای تقویت موها است.

۴- تخم مرغ:
منبعی غنی از پروتئین , ماد معدنی , زینک و سلینیوم و مهم تر از همه آهن است که با داشتن این مواد به اندازه کافی موها هرگز دچار ضعف و کمبودی که منجر به ریزش شوند نخواهند شد.

لوسیون ژیورل

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو


برای دیدن لوسیون مو ژیورل و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید