09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان ریزش مو با روغن ارگان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ریزش مو با روغن ارگان


روغن آرگان یا طلای مایع ، همانطور که بسیاری به آن اشاره می کنند از هسته های تازه میوه درخت ارگان در مراکش تهیه می شود. روغن آرگان خالص قرن هاست که برای پخت و پز و به عنوان داروی خانگی برای سلامتی و زیبایی از جمله ریزش مو استفاده می شود. امروزه می توان آن را در تعدادی از محصولات مراقبت از مو و پوست یافت.
نشان داده شده است که روغن آرگان در هنگام استفاده بر روی پوست فواید سلامتی زیادی را به همراه دارد و بسیاری از این مزایا بر روی موها افزوده می شود.

» خواص روغن ارگان برای مو:
روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدانهای قدرتمندی مانند ویتامین E است که نشان داده شده برای پوست سر و موهای شما مزایایی دارد. در اینجا برخی از فواید روغن آرگان برای مو وجود دارد که ممکن است به محافظت در برابر ریزش مو کمک کند.

» موهایتان را مرطوب می کند.
روغن آرگان بیشتر به عنوان مرطوب کننده پوست و مو استفاده می شود زیرا سرشار از اسیدهای چرب ، عمدتا اسید اولئیک و اسید لینولئیک است. نشان داده شده است که این روغن ها ساقه مو را روغن کاری می کنند و به موهای شما در حفظ رطوبت کمک می کنند.
روغن آرگان همچنین سرشار از ویتامین E است ، که لایه ای چربی را به مو و پوست سر شما می دهد که به جلوگیری از خشکی کمک کند و می تواند به کاهش فرسودگی و تقویت مو کمک کند.

» سلامت پوست سر را بهبود می بخشد.
روغن آرگان دارد ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی برای پوست و مو است. این می تواند به جلوگیری یا بهبود شرایط پوستی کمک کند، از جمله مواردی که می توانند روی پوست سر تأثیر بگذارند و باعث ریزش مو شود ، مانند:
– پسوریازیس
– درماتیت سبورئیک
تحقیقات علمی کمی در مورد خواص ضد قارچ روغن آرگان انجام شده است، اگرچه ممکن است به درمان شوره سر هم کمک کند. گاهی اوقات شوره سر توسط قارچ مخمر مانند در پوست سر شما ایجاد می شود.

» از صدمه مو در رنگ کردن جلوگیری می کند.
اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​در روغن آرگان خاصیت محافظتی دارند که می تواند در جلوگیری از صدمه هنگام رنگ کردن را کاهش دهد.
پژوهش ها نشان می دهد روغنهای دیگری که سرشار از اسید لینولئیک ، اسید اولئیک و اسید پالمیتیک هستند یک لایه محافظ به مو اضافه می کنند که باعث افزایش قابلیت شانه کردن مو و جلوگیری از شکستن مو می شود. همچنین تصفیه روغن نشان داده شده است که باعث کاهش تشکیل انتهای اسپلیت می شود که می تواند موهای ضخیم تر و سالم تری داشته باشد.

» محافظت از آفتاب
روغن آرگان قرن ها توسط زنان مراکش مورد استفاده قرار گرفته است تا از پوست در برابر آفتاب محافظت کند . در مطالعه ایی دریافتند که فعالیت آنتی اکسیدانی موجود در روغن آرگان از پوست در برابر آسیب های رادیکال آزاد خورشید محافظت می کند. این فایده همچنین ممکن است به موها برسد و به جلوگیری از خشک شدن و سایر آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمک کند.

» روغن آرگان برای ریزش مو
هیچ تحقیق در مورد روغن آرگان به طور خاص در مورد ریزش مو در دسترس نیست ، اما فواید اثبات شده آن برای سلامت مو و پوست سر ممکن است از ریزش مو جلوگیری کند. ویتامین E – که روغن آرگان از آن به وفور برخوردار است – رشد مو را بهبود می بخشد و باعث پرپشتی و ضخامت موهای نازک می شود
آنتی اکسیدان های قدرتمند و اسیدهای چرب مغذی موجود در روغن آرگان به شما در مرطوب نگه داشتن مو کمک می کنند و در برابر صدمات ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کنند. این محافظت می تواند به درمان ریزش و شکستگی مو کمک کند.

» چطور روغن ارگان را برای مو استفاده کنیم؟
اگر آماده استفاده از روغن آرگان برای موهای خود هستید، چند روش برای انجام آن وجود دارد.

– ماسک روغن آرگان
تهیه ماسک روغن آرگان آسان است. استفاده از روغن آرگان خالص بیشترین حس را برای شما به وجود می آورد زیرا می توانید به تنهایی از آن استفاده کنید یا آن را با سایر مواد مغذی مانند روغن نارگیل یا روغن کرچک ترکیب کنید.
– با استفاده از دستان خود ، ۸ تا ۱۰ قطره روغن آرگان را در مو و پوست سر خود ماساژ دهید. مقدار مورد نیاز را بر اساس طول مو تنظیم کنید.
– به مدت ۱۰ دقیقه مو و پوست سر خود را ماساژ دهید، تا موهای شما از ریشه تا انتها پوشانده شود.
– موهای خود را در یک حوله یا دستمال مو بپیچید.
– موهایتان را ۲ ساعت بعد شستشو دهید.

مقدار معمول شامپو را در کف دست خود بریزید.
یک یا دو قطره روغن آرگان را به شامپو اضافه کنید و دستان خود را به هم بزنید تا مخلوط شود.
روی موهای خود بمالید و طبق معمول بشویید.
هر دو یا سه روز یکبار تکرار کنید.

» هنگام خرید بهترین روغن آرگان برای مو، حتماً این ها را در نظر بگیرید:

– ۱۰۰٪ روغن ارگانیک خالص و بدون مواد تشکیل دهنده دیگر
– دارای برچسب برای استفاده آرایشی
– دارای مجوزبهداشتی و لیبل اصالت کالا وزارت صنعت و معدن
– حتما مناسب پوست یا مو باشد.
» درنهایت:
روغن آرگان می تواند موها و پوست سر شما را مرطوب کرده و موهای شما را از آسیب های روزمره محافظت کند. روغن آرگان با کاهش شکستگی و شکاف و حفظ سلامت پوست سر ، مانع از ریزش مو برای داشتن موهای ضخیم می شود.

در زیر روغن ارگان خالص و اصل که دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا هست توصیه می شود. این روغن یکی از اولین روغن های ارگان بود که وارد کشور شده است.

روغن ارگان ژیورل

خلاصه ایی از خواص روغن آرگان خالص ژیورل فرانسه :

– درخشان و جوان کننده پوست
– جلوگیری از پیری زودرس
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– تغذیه و رطوبت رسان پوست
– زیبا و براق کننده لب
– درمان آکنه و التهاب پوستی
– درمان ترک های پوستی
– درمان شکنندگی ناخن
– آنتی اکسیدان قوی
– درمان وزی و مجعدی مو
– ترمیم کننده موهای آسیب دیده
– درمان شوره سر
– رطوبت رسان مو
– افزایش رشد مو
– درمان و پیشگیری از ترک های شکم(استرچ مارک)
– آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با رادیکال های آزاد مانند آلودگی هوا و…
– بدون چرب کردن پوست و مو
– ۱۰۰ میل
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۸۴۴۰۴۰۶۹۹۸۴۳۵۷۳۰

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید روغن ارگان خالص ژیورل اینجا کلیک نمایید

روغن آرگان,روغن آرگان اصلی,روغن ارگان مو,روغن ارگان اصل از کجا بخرم,روغن آرگان اصل,روغن آرگان برای پوست,روغن ارگانیک,روغن آرگان برای مو,روغن ارگان برای چاقی صورت,روغن آرگان پوست صورت,روغن آرگان تبادل نظر,روغن آرگان چه خواصی دارد,روغن ارگان چه موقع به مو بزنیم,روغن آرگان خالص,روغن آرگان خوب,روغن آرگان خرید,روغن آرگان در بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید