09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سریع خشکی دست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع خشکی دست

 

خشکی دست یکی از مشکلاتی است که در بیشتر افراد به خصوص بزرگسالان دیده می شود .ما انسانها با توجه به اینکه در طول شبانه روز بیشتر کارهای خود را با دستانمان انجام می دهیم نیازمند  رسیدگی های خاص از پوست دستمان هستیم  تا همیشه لطافت آنها حفظ شود پس برای حفظ سلامت پوست دستان خود همیشه از این راههایی که پیشنهاد می کنیم استفاده کنید تا به هنگام کهولت سن دستانی پیر و چروکیده و بدحالت نداشته باشید.

* سعی کنید بعد استفاده از مایع ظرفشویی و دستشویی ، کرم های مرطوب کننده را فراموش نکنید.

* آب خیلی گرم به مرور زمان پوست را چروکیده و آب خیلی سرد پوست را شکننده می کند پس ترجیحاً از آب ولرم برای شست و شو استفاده  کنید.

* آب کافی بنوشید. چون آب باعث هیدراته کردن ( مرطوب نگه داشتن ) پوست می شود و زمانی که پوست دهیدراته باشه باعث بروز خشکی شدید پوست می شود، بنابراین اگر تا به امروز آب میل نمی کردید دست به کار شود و روزانه ۲ لیتر آب میل کنید. چون علاوه بر جلوگیری از خشکی دست سبب شاداب نگه داشتن و چاق شدن پوست صورت می شود. بنابراین قدر دست‌هایتان را بدانید چون دست‌ها بخش تاثیرگذاری در ظاهر شما  هستند و دست‌هایی نرم و لطیف مطمئنا تاثیر مثبتی از خود بر جا می‌گذارند. از این رو باید از دست‌ها به خوبی مراقبت کرد. وضعیت دست‌های شما به نحوه مراقبت از آنها بستگی دارد.

با این اوصاف ما برای پوست شما روغن آرگان را هدیه می دهیم. این روغن به دلیل داشتن مواد مغذی علاوه بر اینکه باعث مرطوب نگه داشتن پوست می شود ، از ایجاد ترک خوردن دست نیز پیشگیری می کند. همچنین کسانی که با استفاده از مواد شیمیایی مانند لاک زدن و … یا انجام کارهای سخت و سنگین ناخن هایشان آسیب دیده است روغن آرگان باعث ترمیم و تقویت بافت  ناخن ها می شود . امروزه در بازار انواع روغن آرگان با بسته بندی های شیک را می توانید ببیند، اما ما سعی کرده ایم دو نمونه از بهترین مارک را برای شما معرفی کنیم.

کرم دست و ناخن روغن آرگان

کرم دست و ناخن روغن آرگان

خواص روغن آرگان برای دست و ناخن :

_ درمان شکنندگی ناخن

_ درمان اگزما و خشکی پوست

_ درمان و جلوگیری از چروک

_ براق کننده دست و ناخن

_ ابرسانی و رطوبت رسانی پوست و ناخن

_ ۳۰۰ میل

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.


روغن بدن آگرادو

خلاصه ایی از خواص روغن آرگان آگرادو :

_ مرطوب کننده فوق العاده قوی

_ ابرسانی پوست

_ مناسب برای از بین بردن شکنندگی ناخن

_ ترمیم کننده پوست

_ از بین بردن ترک های شکم

_ درمان و جلوگیری از چین و چروک

_ جلوگیری از پیری زودرس

_ آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با رادیکال های آزاد مانند آلودگی هوا و…

_ ۳۰۰ میل

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.


کرم تخصصی جوان کننده دست

خواص کرم تخصصی جوان کننده دست

* ضد چروک قوی

* جوان کننده دست

* مرطوب کننده قوی

* جلوگیری از پیری زود رس دست

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

درمان خشکی ناخن پا,درمان خشكي ناخن,درمان خشکی دور ناخن,درمان خشکی اطراف ناخن,درمان خشکی کنار ناخن,درمان خشکی وترک ناخن,درمان خشکی پوست دور ناخن,درمان خشکی و شکنندگی ناخن,درمان خشکی دست وپا,درمان خشکی دست وصورت,درمان خشکی دست با طب سنتی,درمان خشکی دستگاه تناسلی زنان,درمان خشکی دست در زمستان,درمان خشكي دست,درمان خشکی دستگاه تناسلی,درمان خشکی پوست دست,درمان خشکی پوست دست و صورت,درمان خشکی کف دست,خرید روغن آرگان,فروش روغن ارگان,خرید اینترنتی روغن ارگان,خرید روغن زیتون ارگانیک,خرید روغن آرگان اصل,درمان شکنندگی ناخن در طب سنتی,درمان شکنندگی ناخنها,درمان شکنندگي ناخن,درمان ناخن شکننده,,درمان ناخنهای شکننده,درمان گیاهی شکنندگی ناخن,درمان خانگی شکنندگی ناخن,درمانی برای شکنندگی ناخن,بهترین درمان شکنندگی ناخن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید