09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سوختن موها پس از استفاده رنگ و دکلره
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سوختن موها پس از استفاده رنگ و دکلره


موهای موج دار، فر و وز برای بعضی ها ناخوش آیند است. رنگ های شیمیایی، دکلره کردن و استفاده از حالت دهنده های حرارتی باعث سوختن مو و کدر شدن و ریزش می شود.
مو از سه لایه تشکیل می شود لایه داخلی منبع فیبررسانی و کمک به رشد و تقویت مو است مدولا نام دارد. لایه میانی کورتکس است که وظیفه محافظت از لایه داخلی را بر عهده دارد و در نهایت لایه سطحی و مهم ترین بخش برای آسیب ندیدن موها کوتیکول نامیده می شود. مهم ترین بخشی که در اثر تغییرات رنگ و دکلره و فر کردن آسیب می بیند قسمت کوتیکول است که در نهایت باعث از بین رفتن درخشندگی و سلامت موها می شود.
اما حالا برای درمان چه اقداماتی باید کرد. بله ما باید کوتیکول مو رو ترمیم کنیم.

عسل و سرکه سیب
برای تهیه این ماسک یک چهارم فنجان عسل را با ۱۰ قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط کنید. قبل از رفتن به حمام ماسک را مانند شامپو روی موها ماساژ دهید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه موها را با آب گرم بشویید.

معجزه سرکه سیب برای ترمیم و درمان موهای سوخته و آسیب دیده
همه ما می‌دانیم که روغن اووکادو و سرکه سیب هر کدام چه خواص بی‌اندازه‌ مفیدی در ترمیم و رشد ساختمان مو دارند؛ بنابراین برای استفاده از این ماسک معطل نکنید. یک قاشق چای‌خوری سرکه سیب را با دو قاشق غذا خوری روغن اووکادو و سه عدد سفیده تخم‌مرغ مخلوط کنید و ماسک به دست آمده را به مدت سی دقیقه روی موها بگذارید. سر خود را با کلاه مخصوص رنگ بپوشانید تا ترکیبات ماسک بهتر به خورد موهای‌تان برود.

تغذیه مو های رنگ شده با مخلوط موز و آووکادو
موز به موهای شما قدرت می دهد و آنها را سالم نگه می دارد و تغذیه مو با آووکادو آنها را نرم و براق خواهد کرد. برای استفاده درست از این مواد یک یا دو قاشق چای خوری روغن (هر نوع روغن ذکر شده در بالا) را با آن ها مخلوط کرده و به موهای خود بزنید، بعد از ۳۰ تا ۶۰ دقیقه دیگر موهای خود را بشورید.

برای مشاهده روغن های آماده برای درمان وزی و سوختگی مو اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید