09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان سیاهی و چروک دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سیاهی و چروک دور چشم

تیرگی، سیاهی و چروک دورچشم مشکلاتی هست که اغلب مردم گرفتار این موارد هستند. پوست دورچشم خیلی سریع تر از پوست سایر نقاط بدن صدمه میبنید و به طور کل حساس ترین پوست در بدن پوست دوچشم هست. معمولا پیرشدن پوست اول از دورچشم شروع می شود.

وقتی خود را در آیینه نگاه می کنید و با چهره ای  خسته و بی حالت رو به رو می شوید و با خودتان می گویید که  من شب خیلی خوب خوابیدم پس این تیرگی دور چشم چرا کمتر نمی شود، باید بدانید شما شب هر مقدار به خوبی بخوابید تیرگی دور چشم درمان نمی شود بلکه کمی از بین می رود چون تیرگی و چروک دورچشم علاوه بر ارثی بودن دلایل مختلفی اعم از کم خوابی یا بی خوابی، کم آب نوشیدن، تحرک کم، استفاده زیاد از لب تاب و موبایل و به بالا رفتن سن می توان اشاره کرد. اما با رعایت موارد بالا و استفاده از کرم های رفع تیرگی به سادگی می توان تیرگی دورچشم را درمان کرد.
شاید خیلی از افراد از خود بپرسند اگر مسئله ژنتیکی است پس چرا در کودکی خبری از این سیاهی نبوده است؟! اما جواب این است؛ ممکن است در بدو تولد و کودکی این تیرگی وجود نداشته باشد اما معمولا بعد از سن بلوغ، جوانی و میانسالی خود را نشان می دهد. با این حال این مشکل در نژاد ما ایرانی ها بیشتر از سایر کشور ها هست.

حلقه های تیره اطراف چشم بخاطر لایه نازک از پوست زیر چشم که عروق خونی واضح تر دیده می شوند پوست دورچشم به طور متوسط حدود ۰٫۵ میلی متر ضخامت دارد در حالی که سایر قسمت های پوست صورت حدود ۲ میلی متر ضخامت دارد.
با توجه به ضخامت پوست دور چشم شما نمی توانید از کرم های مخصوص صورت برای دور چشم استفاده کنید بنابراین باید از کرم های مخصوص دور چشم که حاوی ترکیبات کلاژن و Q10 می باشند استفاده کنید. باید در انتخاب کرم دور چشم دقت کنید و همانطوری که گفته شد از ترکیبات کلاژن و Q10 استفاده بشود بنابریان برای اینکه شما در انتخاب کرم دور چشم دچار سرگردانی نشوید برایتان دو نوع از بهترین و پر فروش ترین محصولات را معرفی می کنیم.
کرم دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا
– مجوز بهداشتی ۱۴۲۶۴۹۹۵۶۷۸۹۱۷۰۳
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml
برای دیدن متن کامل و خرید کرم دور چشم ژیورل اینجا را کلیک کنید.


ژل دور چشم کالی بل

مکانیزم ژل دور چشم ضد چروک، ضد افتادگی و مرطوب کننده همراه با کلاژن کالی بل CLLIBELLE :

– لیفتینگ سریع، باعث سفت شدن پوست دور چشم و از بین بردن افتادگی پوست دور چشم
– ضد چروک و افتادگی پوست دور چشم،رفع سیاهی دورچشم، مرطوب کننده قوی و بسیار سریع الاثر
– افزایش طراوت شادابی و شفافیت دور چشم
– پیشگیری از افزایش چروکهای دور چشم
– حاوی کلاژن دریائی
– شاداب و زیبا کننده پوست دور چشم
برای دیدن متن کامل و خرید ژل دور چشم کالی بل اینجا را کلیک کنید .

,درمان تیرگی دور چشم با لیزر,درمان تیرگی دور چشم با طب سنتی,درمان سیاهی دور چشم با گیاهان دارویی,درمان سیاهی دور چشم با سیب زمینی,قویترین کرم رفع سیاهی دور چشم,قویترین کرم ضد چروک دور چشم,درمان چروك دور چشم,درمان چروک دور چشم گیاهی,درمان چروک دور چشم با مواد طبیعی,درمان چروک دور چشم با روغن کرچک,درمان چروک دور چشم با طب سوزنی,درمان پف زیر چشم,درمان پف بالای چشم,درمان پف زیر چشم با لیزر,درمان پف زیر چشم با چای سبز,درمان سیاهی زیر چشم مردان,درمان سیاهی زیر چشم چیست,درمان سیاهی زیر چشم طبیعی,درمان سیاهی زیر چشم با چای کیسه ای

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید