09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قرمزی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قرمزی پوست صورت

افرادی که پوست شان همیشه سفید، مهتابی یا رنگ پریده است دل شان می خواهد خونی زیر جلدشان برود و کمی لپ هایشان گل بیندازد اما برای بعضی دیگر قضیه کاملاً فرق می کند. اول که آنها را می بینید تصور می کنید خجالت کشیده اند یا خیلی سردشان است یا گرما پوست شان را آتشین کرده اما همه این عوامل هم که رفع شوند باز هم روی گونه ها، پیشانی و بینی شان قرمز است. اگر در صورت شان دقیق شوید رگه های ریز قرمزی را می بینید که روی پره های بینی و گونه هایشان جا خوش کرده اند. به این رگ های خونی مزاحم کوپروز نیز می گویند. معمولاً دردی ندارند و فقط ظاهر پوست را نازیبا می کنند. گاهی اوقات هم وجود جوش های قرمز باعث التهاب و قرمزی پوست می شود. هر چه باشد می توان با بعضی ترفندها از این مشکلات پیشگیری کرد یا اینکه از شدت آنها کاست؛ پس رفع سرخی شما با ما.

عوامل ایجاد قرمزی پوست :

☘ سیگار کشیدن
☘ عوامل ژنتیکی
☘ خشکی و بی آبی پوست
☘ خستگی
☘ استرس و فشارهای عصبی
☘ حساسیت و گرمای زیاد
☘ باد شدید واستفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نامرغوب

اما گاهی اوقات کمبود زینگ در بدن و شدت تابش نور خورشید باعث قرمزی پوست می شود چون گرما و قرار گرفتن در معرض نور خورشید پوست را قرمز یا شدت آن را بیشتر می کند چون در اثر گرما رگ های خونی گشادتر شده و پوست قرمزتر دیده می شود. در این صورت یخ به دادتان می رسد چون سرما رگ ها را منقبض می کند. در نتیجه گردش خون کمتر شده و قرمزی پوست رفع می شود.
رزاسه

درمان قرمزی پوست صورت,درمان قرمزی پوست صورت با طب سنتی,درمان قرمزي پوست صورت,درمان قرمزي پوست,درمان قرمزی پوست بینی,درمان قرمزی پوست بعد از لیزر,درمان قرمزی پوست دست,درمان قرمزی پوست صورت با گیاهان دارویی,درمان قرمزی پوست صورت,درمان قرمزی پوست,درمان قرمزی پوست سر,درمان قرمزی پوست بینی,درمان قرمزی پوست دست,درمان لکه های قرمز پوست,درمان دانه های قرمز پوست,درمان ترک های قرمز پوست,درمان لكه هاي قرمز پوست,درمان پوست های قرمز,,درمان خالهای قرمز پوست,درمان روزاسه در طب سنتی,درمان روزاسه,درمان روزاسه با لیزر,درمان روزاسه با داروهای گیاهی,درمان رزاسه صورت,درمان گیاهی روزاسه,درمان بیماری روزاسه,درمان قطعی روزاسه,درمان گياهي روزاسه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید