09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قرمزی پوست بعد از لیزر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قرمزی پوست بعد از لیزر

 

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی راهکارهای مختلفی برای درمان قرمزی پوست بعد از لیزر می‌پردازیم. از جمله روش‌های خانگی و محصولات طبیعی تا روش‌های پزشکی و تکنولوژیکی، این مقاله به شما کمک می‌کند تا با انتخاب روش مناسب، قرمزی پوست خود را به حداقل برسانید و از نتایج بهتری پس از جلسات لیزر برخوردار شوید.
باید بدانیم استفاده از لیزر برای درمان مشکلات پوستی سودمند است اما ممکن است عوارضی نیز در پی داشته باشد بنابریان اگر در پی لیزر کردن پوست خود به هر دلیلی هستید بهتر است این مطلب را تا آخر بخوانید.
با گسترش علم، لیزر یکی از پر طرفدارترین شیوه های درمانی برای از بین بردن لک و جوش صورت می باشد اما به عنوان مثال افرادی با پوست سبزه تیره و یا پوست روشن که برای درمان لک ناشی از حاملگی از لیزر استفاده می‌کنند، ممکن است دچار عوارض پس از لیزر شوند.
لیزر فراکشینال CO2 که معمولا برای درمان جوش، چین و چروک ،افتادگی پوست انجام می گیرد، اگر بعد از لیزر کردن مراقبت های ویژه ای انجام نگیرید ممکن است با عوارض به همراه باشد.
در زمان استفاده از لیزر لایه‌ای از پوست برداشته می‌شود که اسکار و جای زخم آن باقی می‌ماند و زخم بعد از دو هفته التیام می‌یابد. در زمان بهبودی زخم ناشی از لیزر اگر مراقبت‌های ویژه‌ای مانند استفاده از کرم ضدآفتاب ،کرم های ترمیم کننده و بازسازی انجام نشود، ممکن است لک‌های قهوه‌ای رنگ در پوست ایجاد شود. با توجه به نظر پزشک ها انجام لیزر برای درمان لک یا جوش اولین راه پیشنهادی نیست بلکه با کرم های فاقد هیدروکینون دار لک می توانید مشکل خود را درمان کنید. و در آخرین مرحله برای لک های مقاوم به سراغ لیزر درمانی بروید.

لیزر فراکشنال CO2 چیست  ؟

قبل از اینکه در مورد علت و درمان قرمزی بعد از لیزر CO2 حرف بزنیم، با روش کار لیزر آشنا می شویم. برای جوانسازی و لایه برداری پوست انواع روش ها وجود دارد.

  • روش شیمیایی (پیلینگ)
  •  میکانیکی (میکرودرم ابریژن)
  • روش نوری (لیزر فراکشینال CO2)

در روش شیمیایی نمی توان عمق نفوذ لایه برداری را کنترل کرد و به همین دلیل می تواند عوارضی بر روی پوست ایجاد کند. در روش میکانیکی عمق نفوذ لایه برداری  خیلی پایین است و از این رو لیزر فراکشنال یکی از پرطرفدارترین روش های جوانسازی محسوب می شود.

تغییر رنگ پوست بعد از لیزر فراکشینال CO2

بیشتر افراد برای سفید شدن پوست صورت از روش های تهاجمی لیزر استفاده می کنند. ولی لیزر برای همه افراد به یک شکل جواب نمی دهد. بعضی از افراد که دارای پوست روشن هستند، نتیجه بهتری را نسبت به افرادی که پوست تیره دارند، می گیرند. اما در هر دو نوع پوست می تواند در معرض خطر هیپوپیگمنتاسیون ( روشن شدن پوست) و یا هیپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست) قرار بگیرند.

معمولا مردم کشورهای آسیایی یا افرادی که پوست تیره دارند، در موقع انجام لیزر بیشتر مستعد تیره شدن پوست قرار می گیرند

مراقبت قبل از لیزر فراکشینال CO2

  • عدم قرارگیری در زیر نور خورشید
  • عدم استفاده از محصولات برنزه کننده
  • مصرف مداوم از کرم ضدآفتاب مناسب و استاندارد
  • اگر به تبخال مبتلا می شوید حتما به پزشک معالج اطلاع دهید.
  • عدم مصرف رتینوئیدها و AHA یک روز قبل از لیزر
  • مصرف صبحانه سبک
  • روز لیزر بدون آرایش باشید و از کرم پودر استفاده نکنید
  • آقایان دقت کنید یک روز قبل از لیزر شیو کرده ولی از لوسیون افتر شیو استفاده نکنید.

مراقبت بعد از لیزر فراکشینال CO2

  • اگر بعد از لیزر دچار قرمزی پوست بشوید حتما از کرم ترمیم کننده و کرم ضدآفتاب بی رنگ استفاده کنید.
  • از شستن پوست پرهیز کنید، در صورت نیاز از پن ترمیم کننده برای شستن استفاده کنید.
  • زیر نور آفتاب قرار نگیرید.
  • استفاده از کرم ضدآفتاب مناسب
  • پوست خود را برنزه نکنید.

درمان قرمزی بعد از لیزر فراکشینال CO2

  • استفاده از کمپرس آب سرد بر روی نواحی که قرمزی دارید. قطعا کمپرس سرد یا تکه یخ می تواند قرمزی و سوختگی را تا حدالمکان کمتر کند. این روش را تا ۲ ساعت بهتر است تکرار کنید. این روش هیچ عارضه ای ندارد و قطعا سوختگی و قرمزی را نیز کمتر می کند.
  • از کرم های ترمیم کننده و ضد قرمزی که التهاب پوست را درمان می کند استفاده نمایید.
  • در طی مدتی که پوست قرمز است حتما آب زیاد مصرف کنید. چون بعد از لیزر پوست دهیدراته می شود.
  • بعد از لیزر به هیچ عنوانی در معرض پرتو نور خورشید قرار نگیرید. از کرم های ضدآفتاب استاندارد و بی رنگ استفاده کنید.

آیا لیزر فراکشینال CO2 باعث از بین رفتن مو صورت می شود؟

لیزر فراکشینال CO2 روش عالی برای درمان لک و جوش است. این روش به هیچ عنوان تاثیری برای از بین بردن و صورت خانم ها و ریش آقایان ندارد.

آیا لیزر فراکشینال CO2 را می توانیم برای دورچشم انجام دهیم؟

زمانی که فرد در نواحی دورچشم دچار جای بخیه و اسکار می شود، تمایل به درمان دارد. اما این نگرانی برای فرد ایجاد می شود که آیا لیزر برای دورچشم ضرر دارد یا نه؟باید بدانیم که بهتر است قبل از لیزر دورچشم از کرم درمانی یا روش های دیگر استفاده شود و در صورت نیاز به لیزر به متخصص پوست مراجعه و مشاوره حضوری برای این روش داشته باشید.

مدت زمان از بین رفتن قرمزی بعد از لیزر چقدر است؟

بعضی از افراد بعد از چند جلسه لیزر دچار قرمزی می شوند، بهتر است حداقل ۴ هفته جلسه بعدی لیزر را به تعویق بیندازید و از قویترین و بهترین کرم ترمیم کننده ضد قرمزی استفاده کنید.

آیا بعد از لیزر پوست دچار عفونت می شود؟

عفونت پوستی بعد از لیرز در همه افراد اتفاق نمی افتد. اما ممکن است در بعضی از روش های تهاجمی لیزرهای زیبایی، عفونت ویروسی، باکتری یا قارچی رخ دهد. مهم ترین عفونتی که بعد از لیزر کردن ایجاد می شود تبخال است. معمولا تبخال بر اثر فعال شدن ویروسی هرپس که به صورت پنهان در بدن ما از قبل وجود دارد، اتفاق می افتد.

معرفی قویترین و بهترین کرم ترمیم کننده ضد قرمزی

کرم ترمیم کننده پرکوپس فرانسه
برخی از خواص کرم پرکوپس فرانسه:
– درمان کبودی، خون مردگی بخاطر ضربه یا تزریق مثل بوتاکس و…
– بهبود زخم ها بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– بهبود التهابات بعد از کارهای تهاجمی مثل پلکسر، لیزر و…
– درمان جای لک قهوه ایی پلکسر، لیزر و…
– برطرف کننده کبودی بعد از جراحی بینی
– برطرف کننده تورم و کبودی ناشی از ضربات به صورت و بدن
– درمان قرمزی پوست
– درمان نازکی پوست
– حاوی گیاه آرنیکا و رزماری
برای خرید کرم پرکوپس اینجا کلیک نمایید
رفع قرمزی بعد از لیزر,درمان قرمزی پوست بعد از لیزر,رفع قرمزی پوست بعد از لیزر,رفع قرمزی پوست صورت بعد از لیزر,درمان قرمزی پس از لیزر,درمان سوختگی بعد از لیزر موهای زاید,درمان سوختگی پس از لیزر,درمان سوختگی پوست بعد از لیزر,درمان سوختگی بعد لیزر,سوختگی بعد از لیزر درمانی,لیزر لک صورت,لیزر لک های پوست,لیزر لک بدن,لیزر لک جوش,لیزر لک و جای جوش,بهبود قرمزی جای جوش,بهبود قرمزی زخم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید