09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان قطعی واریس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی واریس


بیماری واریس یک بیماری شایع است که باعث درد و سنگینی پا می‌شود. واریس ممکن است باعث ایجاد درد در پا شود. از آنجا که همه رگ‌های واریسی بیرون زده در سطح پا نیستند؛ برخی مواقع این بیماری قابل مشاهده نبوده و در رگ‌های عمقی‌تر پا ایجاد می‌شود.

علائم شایع بیماری واریس

سنگینی، تورم، ضربان دار شدن، خستگی، درد، خارش، بیقراری و گرفتگی پا می‌شود. رگ‌های عنکبوتی، رگ‌های واریسی و زخم‌های واریس ممکن است باعث ایجاد درد، سنگینی و خستگی پا در بافت‌های اطراف مچ پا شوند.

چگونه رگ های واریسی باعث ایجاد درد و سنگینی پا می شود ؟
خون و مواد زائد در رنگ های واریسی پاها جمع می شوند، افزایش فشار در پا ناشی از نشت یا ضعیف شدن دریچه‌های درون عروق باعث ایجاد درد و احساس سنگینی در پاها شده که معمولاً به مرور زمان بدتر می‌شود. اگر از جمله کسانی هستیدکه از پاهایتان زیاد استفاده میکنید معمولا در طول شب به خصوص موقع خواب پا درد شدیدی را تحمل خواهید کردو خبر خوش این است که در موقع صبح درد شما کاملا از بین می رود و این مورد باعث ایجاد تاثیر منفی در زندگی شما می شودپس باید هشیار باشید و سریع تر به درمان واریس اقدام کنید. متأسفانه، ممکن است در برخی افراد با نشت وریدی شدید، بیماری مزمنی به نام نارسایی مزمن وریدی ایجاد شود. در صورت ابتلا به نارسایی مزمن وریدی، پاها متورم شده، رنگ پوست تغییر کرده یا حتی ممکن است زخم‌های واریسی روی پا ایجاد شوند.

درد ممکن است به شکل های مختلفایجاد شود. ممکن است دردتیز،یا سوزش باشد همچنین این درد ممکن است مسمر و دائمی یا متناوب باشد به این معنی که ممکن است فعالیت و استراحت درد را بدتر یا بهبود بخشد .

عوامل ایجاد واریس :

– سن

_ بارداری

_ عوامل وراثتی

_جنسیت

_ تغییرات هورمونی

_ چاقی

درمان واریس:

معمولا واریس شدید نباشد با سه روش زیر درمان می شود

تمرینات ورزشی : تمرینات ورزشی به پمپاژ خون در پاها و عضله سازی برای بهبود گردش جریان خون، کمک می‌کند. یک برنامه پیاده روی ترتیب دهید روزانه یک ساعت پیاده روی کنید هم باعث کمک به درمان واریس میی کند هم فشار خون را کنترل می کند .

بالا نگه‌داشتن پا: با بالا نگه‌داشتن پا می‌توان درد را به سرعت کاهش داد. پزشک از بیمار خواهد خواست که پای خود را ۳ تا ۴ مرتبه در روز و هر بار به مدت ۱۵ دقیقه بالاتر از سطح قلب قرار دهد. با این کار از سنگینی و ناراحتی پا کاسته می‌شود. در صورتی که مجبور هستید به مدت زیادی نشسته یا بایستید، پاهای خود را چندین مرتبه خم کرده تا گردش جریان خون در آن بهتر انجام شود.

کرم درمانی
امروزه با پیشرفت علم محصولات متنوعی برای درمان واریس تهیه شده است که یکی از بهترین محصولات را میتوانیم کرم پرکوپس و شیره سقز نام ببریم. ان دو محصول به علت داشتن ترکیبات  کاملا گیاهی از جمله ارنیکا، رزماری و سقز باعث بهبود جریان گردش خون می شود و در نتیجه واریس و درد را درمان می کند .در ادامه شما را با این دو محصول آشنا می کنیم .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید