09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ناخن های شکننده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ناخن های شکننده


در این مقاله سعی شده  شما را با علت شکنندگی ناخن و درمان ان بپردازیم .

علت شکنندگی  ناخن چیست ؟ زمانی ناخن با شکنندگی رو برو می شود که فرد با کمبود کلسیم ، آهن و روی مواجه شوند . اگر انباشتگی سلنیوم و کندی رشد ناخن داشته باشید حتما دچار سوء تغذیه هستید .

اثر بیوتین  و کراتین بر روی ناخن :

در کسانی که دچار سوء تعذیه نیستند کراتین بسیار موثر می باشد چون بخشی از ویتامین  B ‌کمپلس می باشد . محققان تحقیق کردند که مصرف بیوتین در کسانی که دچار نازکی و شکنندگی ناخن هستند بسیار موثر بوده و باعث ضخامت ناخن ها می شود چون بیوتین در ماتریکس ناخن جذب شده و باعث ضخامت ناخن می شود. ( ماتریکس بخشی از ناخن است که در ناخن جمع می شود و سلول های ناخن در ان جا تولید می شوند . )

درست است که بیوتین بی خطرترین ماده مغذی هست اما باید دقت کنید که مصرف بیوتین فقط تحت تجویز پزشک  انجام می شود . زرده تخم مرغ ، ارد ، سویا ، غلات و قارچ  غنی ترین  خوراکی هایی هستند که حاوی  مقادیر زیادی بیوتین هستند .

ناخن ها حاوی کراتین هستند که  باعث مرطوب سازی ناخن می شوند و زمانی که ناخن ها با کمبود کراتین روبرو می شوند دچار شکنندگی می شوند بنابراین برای درمان کمبود کراتین از کرم هایی که حاوی کراتین هستند استفاده کنید .

راه های مراقبت از ناخن ها :

از ناخن ها به عنوان یک ابزار استفاده نکنید مانند باز کردن درب قوطی ها و …. ناخن هایی که بلند هستند بیشتر در معرض شکنندگی قرار می گیرند بنابراین بلند کردن ناخن ها ایده خوبی نیست .

قرار دادن دست ها به صورت مکرر در زیر اب باعث خشکی دست و شکنندگی ناخن می شود همچنین زمانی که از شوینده های شیمیایی استفاده می کنید حتما از دستکش استفاده کنید .

مواد پاک کننده قوی و قلیایی باعث نرمی و تخریب ناخن ها می شوند .

بهتر است ناخن ها را با  صابون و برس تمیز کنید ، مانیکور شدید باعث عفونت حاد یا مزمن کنار ناخن ها می شوند .

بهترین کرم ناخن حاوی  کراتین که مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته کرممرطوب کننده دست و ناخن حاوی کراتین کالی بل می باشد ، این کرم بر روی غشای داخلی و خارجی ناخن تاثیر می گذارد و باعث ترمیم ضایعات ناخن می شود ، برای اشنایی بیشتر بیشتر با این کرم در پایین به معرفی کامل می پردازیم .


برای دیدن کرم دست ، ناخن و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید