09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان وزی موی سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان وزی موی سر

خیلی از افراد از وزی و مجعد بودن موهایشان شکایت می کنند و تمایل دارند که موهایشان صاف و نرم شود. وزی مو علل مختلفی دارد از جمله رنگ کردن و دکره کردن موها یا بصورت مادرزادی مجعد هست یا خیلی دلیل دیگر که باعث آسیب رسیدن به کراتین و کوتیکول مو می شود. اگر کراتین و کوتیکول مو کاهش پیدا کند باعث می شود مو وز و مجعد شود ولی آیا راهی هست تا دوباره کراتین مو را بازسازی کرد؟ بله محصولاتی هستند که حاوی کراتین هستند و باعث بازسازی کراتین و ترمیم کوتیکول مو می شود.

البته،  موهایی که فر ریز داشته و یا حالت وز دارند باید مراقبتهای خاص آنها را انجام داد تا آنها را به شکلی که دوست دارید درآورید و البته کارهایی که برای صاف کردن آنها باید انجام داد زیاد سخت نیست و با کمی توجه می توانید آنها را به صورت لخت و صاف درآورید به این ترتیب که:۱- حتما در حمام از شامپو نرم و صاف کننده استفاده کرده و خوب آبکشی نمایید.

۲- بهتر هست از محصولات حاوی کراتین استفاده کنید.

مو دارای ساختاری به نام کراتین هست که وقتی این ساختار صدمه می بیند باعث وزی و مجعد شدن موها خواهد شد. محصولات حاوی کراتین، باعث بازسازی کراتین مو می شوند. در زیر انواع محصولات که دارای کراتین فاقد فرمالدئید هستند برای استفاده توصیه می شود.

برای مشاهده محصولات صاف کننده مو اینجا کلیک نمایید

صاف كردن موها,صاف كردن مو به روش ژاپني,صاف كردن موهاي مجعد,صاف كردن مو به روش طبيعي,,صاف كردن مو با گلت,صاف كردن مو با اتو,صاف كردن موي فر,صاف كردن مو با مواد,صاف كردن مو با مواد طبيعي,درمان وزی موی سر,درمان وزي مو,درمان وزی موها,درمان وزی موهای رنگ شده,درمان خانگی وزی مو,درمان طبیعی وزی مو,درمان قطعی وزی مو,درمان گیاهی وزی مو,درمان خشکی و وزی مو,درمان موخوره و وزی مو,صاف کننده مو دارک,صاف کننده مو ولاستریت,صاف کننده مو لولان,صاف کننده موی سر,صاف کننده موی لولان,صاف کننده مو گلت,صاف کننده مو بس,صاف کننده موolive oil,شامپو صاف کننده مو نیوا,شامپو صاف کننده موی سر,شامپو صاف کننده مو لولان,شامپو صاف کننده موهای فر,شامپو صاف كننده مو نيوآ,شامپو صاف کننده مو کرایسیس,,شامپو صاف کننده مو پاپيروس,شامپو صاف کننده مو نلی,شامپوی صاف کننده مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید