09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان پسوریازیس و صدف
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان پسوریازیس و صدف

بیماری پسوریازیس، یک بیماری شایع پوستی است که، چرخه زندگی سلول های پوستی را بهم می زند. پسوریازیس با افزایش سرعت ساخت سلول بر سطح پوست ، باعث بوجود آمدن تکه های نقره ای ضخیم و خارش دار، خشک و یا تکه های قرمز که گاهی اوقات دردناک هم هستند، می شود. تحقیقات نشان می دهد مسافرت می تواند نقش موثری در درمان بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس داشته باشد.
پسوریازیس نوعی بیماری پوستی است که در اثر اختلال در عملکرد سیستم ایمنی بدن به وجود می آید. این بیماری سبب به وجود آمدن لکه هایی بر روی پوست می شود. دانشمندان بر این باورند که این بیماری می تواند دارای ریشه های ارثی در ژنتیک فرد باشد.

علل ابتلا به بیماری پسوریازیس
پسوریازیس، یک بیماری است که بصورت ارثی اتفاق می افتد، اما استدلال دقیقی از این که بیماری از نسل به نسل منتقل می شود ،هنوز مشخص نشده است ، گرچه امکان ابتلا به پسوریازیس در یک ژن فردی ذخیره می شود، اما به هیچ وجه مطمئن نیست که هرگز شیوع پیدا کند با این حال، قرار گرفتن در معرض محرک های خاص (مانند عفونت استرپتوکوکی در گلو، الکل، داروهای خاص و تحریک موضعی) و یا آسیب به پوست، ممکن است باعث ایجاد پسوریازیس در افراد مبتلا به این بیماری ژنتیکی شود. استرس همچنین ،می تواند باعث ایجاد پسوریازیس شود.

علائم بیماری پسوریازیس
شایع‌ترین علائم بیماری پسوریازیس عبارت هستند از:

الف. ایجاد لکه‌های قرمز رنگ روی پوست
ب. بروز لکه‌های فلس مانند که گاهی اوقات نقره‌ای رنگ هستند
پ. خارش پوست
ت. تورم، سفتی، یا درد مفاصل

انواع پسوریازیس
۵ نوع پسوریازیس وجود دارد:

۱. پسوریازیس پلاکی
پسوریازیس پلاکی، رایج‌ترین نوع پسوریازیس است. AAD تخمین می‌زند که حدود ۸۰ درصد از مبتلایان به پسوریازیس، پسوریازیس پلاکی دارند. این وضعیت باعث پینه‌های قرمز و ملتهبی می‌شود که مناطقی از پوست را می‌پوشانند. این پینه‌ها اغلب با فلس‌های نقره‌ای مایل به سفید یا پلاک‌ها پوشانده می‌شوند. این پلاک‌ها معمولا روی آرنج‌ها، زانوها و پوست سر به‌وجود می‌آیند.

۲. پسوریازیس خال‌دار (قطره‌ای)
این نوع پسوریازیس در دوران کودکی شایع است و باعث ایجاد لکه‌های صورتی کوچک می‌شود. این لکه‌ها در اکثر اوقات روی قفسه‌ی سینه، زانوها و پاها ظاهر می‌شوند. این نقاط به‌ندرت مانند پسوریازیس پلاکی، ضخیم یا برجسته هستند.

۳. پسوریازیس پوسچولار (چرک‌دار یا تاولی)
پسوریازیس پوسچولار در بزرگسالان شایع‌تر است و باعث تاول‌های سفید و پر از چرک و مناطق وسیعی از پوست قرمز و ملتهب می‌شود. این نوع پسوریازیس معمولا به نواحی کوچک‌تر بدن مانند دست‌ها یا پاها محدود می‌شود اما می‌تواند گسترده نیز باشد.

۴. پسوریازیس معکوس
پسوریازیس معکوس باعث ایجاد نواحی روشنی از پوست قرمز، براق و ملتهب می‌شود. پینه‌های پسوریازیس معکوس در زیر سینه‌ها یا زیر بغل، در کشاله‌ی ران یا اطراف چین‌های پوست در ناحیه‌ی تناسلی ایجاد می‌شوند.

۵. پسوریازیس اریترودرمیک
پسوریازیس اریترودرمیک، یک نوع شدید و بسیار نادر از پسوریازیس است. این شکل از پسوریازیس اغلب، قسمت‌های بزرگی از بدن را به‌طور همزمان می‌پوشاند. پوست تقریبا آفتاب‌سوخته به‌نظر می‌رسد. پینه‌هایی که ایجاد می‌شوند، اغلب به شکل ورقه‌ها یا تکه‌های بزرگ می‌ریزند. ممکن است فرد مبتلا به این نوع پسوریازیس دچار تب شده یا به‌شدت بیمار شود. این نوع پسوریازیس می‌تواند خطرناک باشد بنابراین فرد باید فورا به پزشک مراجعه کند

درمان پسوریازیس

امروزه راه های زیادی برای درمان این نوع بیماری پیشنهاد شده است که ما نیز یکی از بهترین و سریع ترین راه های پیشگیری تا درمان را خدمتتان معرفی می کنیم .

صابون لجن دریایی لیلاک

– درمان قرمزی جای جوش
– مناسب برای شستشوی روزانه
– از بین برددن سلول های مرده
– کمک به رفع ضایعات و التهابات پوستی
– درمان ضایعات پسوریازیس پوستی
– درمان آکنه های تکرار شونده
– غنی از املاح و عناصر دریایی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

شامپو درمان پیسوریازیس دوکری

برخی از خواص شامپو درمان پسوریازیس کرتیول دوکری :
– فرمولی کاملا اختصاصی جهت درمان و کنترل علایم پسوریازیس سر و بدن
– حاوی ترکیب انحصاری ایکتیول و کروتامیتون
– ضد قارچ، کنترل کننده خارش و ضد التهاب پوست
– اثر کراتولیتیک و ضدقارچ با داشتن گوگرد میکرونایز شده با جذب بالا و اثربخشی طولانی
– کاهش ضخامت و حذف پوسته های ضخیم صدفی رنگ
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان پسوریازیس ناخن,درمان پسوریازیس سر,درمان پسوریازیس صورت,درمان پسوریازیس با حجامت,درمان پسوریازیس ابرو,درمان پسوریازیس بدن,درمان پسوریازیس پوست,درمان پسوریازیس پوست سر,درمان پسوریازیس پوست پا,درمان تزریقی پسوریازیس,درمان تازه پسوریازیس,درمان تخصصی پسوریازیس,درمان جای پسوریازیس,درمان پسوریازیس چگونه است,درمان پسوریازیس چرکی,درمان بیماری پسوریازیس چیست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید