09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان پوست مرغی بعد از اصلاح
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان پوست مرغی بعد از اصلاح

پوست مرغی  یا کراتوزیس پیلاریس یک بیماری شایع پوستی است که سبب ایجاد ریزش های ناگهانی در پوست می شود. این ریزه های کوچک یا جوش ها در واقع سلول های مرده پوست هستند که فولیکول های مو را متصل می کنند.عموما به رنگ قرمز یا قهوه ای هستند. پوست مرغی معمولا بر روی سینه ها، ران ها، گونه ها یا باسن قرار می گیرد.

پوست مرغی مسری نیست و معمولا باعث ناراحتی یا خارش نمی شوند. این وضعیت در ماه های زمستان بدتر می شود ،زمانی که پوست تمایل به خشک شدن دارد و همچنین ممکن است در طول بارداری بدتر شود. هیچ درمانی برای این وضعیت بی ضرر و ژنتیکی پوست وجود ندارد، اما راه هایی برای جلوگیری از آن و یا از بدتر شدن آن وجود دارد .

علائم کراتوزیس پیلاریس

کراتوز پیلاریس می‌تواند در هر سنی اتفاق بیفتد، ولی بیشتر در نوجوانان و جوانان شایع است و خود را با علائم زیر نشان می‌دهد:

  • خشک و سخت‌شدنِ پوستِ ناحیه پس از ظاهر شدنِ دانه‌ها؛
  • در فصول خشکِ سال، این مشکل پوستی شدت خواهد گرفت؛
  • دانه‌های کوچک بدون درد، روی دست‌ها، گونه‌ها، ران‌ها و باسن؛
  • پوست، شبیه وقتی است که موهای بدن سیخ شده و دانه‌ها در سرتاسر بدن ظاهر می‌شوند؛ البته با این تفاوت که این‌بار دانه‌ها کمی قرمز رنگ هستند.

چه کسانی در معرض این بیماری هستند و بیشتر پوست مرغی می شوند؟

پوست مرغی در افرادی است که دارای موارد زیر می باشند.

پوست خشک
اگزما
ایشتیوز
تب یونجه
ملانوم
چاقی
زنان
کودکان یا نوجوانان
سلسله سلتیک

هر کسی می تواند به این بیماری پوستی حساس باشد، اما در کودکان و نوجوانان شایع تر است. Keratosis pilaris اغلب در سالهای پس از کودکی یا در دوران نوجوانی آغاز می شود. به طور معمول در میان اواسط دهه بیستم عمر تا ۳۰ سالگی از بین میرود.

تغییرات هورمونی در طول بارداری برای زنان و در دوران بلوغ برای نوجوانان، می تواند باعث بروز زودرس شود. Keratosis pilaris در افراد با پوست نازک نیز شایع است.

درمان  پوست مرغی  یا کراتوزیس پیلاریس

کرم زریال فرانسه جهت درمان حالت پوست مرغی پوست و موهای زیرپوستی می باشد. این کرم با داشتن ۳۰ درصد اوره و سالیسیلیک اسید جهت درمان پوست های ضخیم، پوست مرغی، درمان موهای زیرپوستی بعد از اپیلاسیون تجویز می شود. در  ادامه شما را با این  محصول آشنا میکنیم .

برخی از خواص کلیدی کرم زریال فرانسه:
– مرطوب کننده با خاصیت لایه برداری، مناسب پوست خشک، زبر و مستعد کراتوز
– درمان ضخامت و تیرگی کشاله ران، آرنج، زانو، قوزک پا و…
– درمانی مطلوب برای رفع حالت پوست مرغی(Follicular Keratosis)، ایکتیوز، فولیکولیت (موهای زیر پوستی) و …
– مناسب برای استفاده هر قسمت از بدن حتی نواحی کشاله ران
– مناسب اقایان و خانم ها
– اثر لایه برداری تقویت شده با داشتن ۳۰ % اوره خالص و سالیسیلیک اسید (BHA)
– نرم کننده و مرطوب کننده، التیام بخش، جلوگیری از سوزش یا خارش ناشی از خشکی مفرط پوست با داشتن فاز مغذی کره کاریته و آلانتوئین گیاهی
– فرمولاسیون فاقد پارابن و عطر، غیر چرب و غیر چسبناک با پخش آسان در سطح پوست
– ساخت فرانسه


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان پوست مرغی با لیزر,درمان پوست مرغی بازو,درمان پوست مرغی شدن صورت,درمان پوست مرغی شدن کشاله ران,پوست مرغی زیر چشم,درمان پوست مرغی با کرم,درمان پوست مرغی ساق پا,درمان پوست مرغی زیر بغل,درمان پوست مرغی شدن,درمان پوست مرغی بعد از اصلاح,درمان پوست مرغی بعد از اپیلاسیون,درمان اگزما پوست مرغی,ایا پوست مرغی درمان دارد,درمان پوست مرغی بازوها,درمان پوست مرغی شدن ساق پا,درمان پوستهای پامرغی,درمان خانگی بیماری پوست مرغی,درمان پوست مرغی روی بینی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید