09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان چربی مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان چربی مو

موهای چرب ناخوشایند، کدر و نامرتب به نظر می رسد و افراد فکر می کنند با شستشوی مکرر می توانند چربی را از بین ببرند .اما با این راه حل اساسی برای درمان چربی مو وجود دارد.

علت چربی پوست سر چیست؟

اگر غدد سبابه بیش از اندازه فعال باشد باعث ایجاد چربی بیش از حد مو می شود اما نباید موها را با شستن بیش از اندازه تحریک کرد بلکه باید با ملایمت موها راشستشو داد تا چربی پوست سر و موها درمان شود. بهترین درمان برای شروع، کنار گذاشتن محصولاتی نظیر چسب، واکس و ژل مو، اتو ، فر کننده و صاف کننده مو است چون این ها اغلب حاوی موادی هستند که چربی را بر روی موها به جا می گذارند.

اگر چربی مو بیش از اندازه باشد باعث ریزش شدید مو، شوره و خارش مو می شود در اینجا برای رهایی از چربی مو بهترین روش گیاهی را پیشنهاد می کنیم. از زمان های قدیم به خصوص در کشور هند مردم برای درمان ریزش و چربی مو از شلتوک برنج و بابونه استفاده می کردند . شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.

 بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.

برای اینکه جمع اوری شلتوک و بابونه از دل طبیعت برای خیلی از افراد سخت است بر ان شدیم تا شامپوی ۱۱ گیاه را تهیه کنیم .این شامپو از ۱۱ گیاه تشکیل شده است که سبب کنترل ریزش ، شوره ، چربی مو و در نتیجه تقویت مو می شود. در اینجا به معرفی کامل این محصول کاملا گیاهی می پردازیم.

بهترین شامپو برای درمان چربی مو

 

شامپو ۱۰ گیاه عطاری اکسیر
برخی از خواص شامپو گیاهی خشک اکسیر:
– کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
– تحریک مجدد رشد مو
– ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
– تنظیم PH پوست سر
– افزایش خون رسانی به کف سر
– تنظیم چربی مو و پوست سر
– رفع موخوره و شوره سر
-بسته پلمپ شده ۱۳۰ گرمی
» برای خرید شامپو گیاهی خشک اکسیر اینجا کلیک نمایید
درمان چربي موي سر درمان چربي مو درمان چربی موهای سر درمان چربی مو و پوست درمان چرب مو درمان موهای چرب درمان موي چرب درمان موهای چرب سر درمان چربی مو در طب سنتی درمان گیاهی چربی مو راههای درمان چربی مو شامپو برای موهای چرب شامپو برای موی چرب شامپو برای موهای چرب و نازک شامپو برای موهای چرب و ضد شوره شامپو برای موهای چرب و ضد ریزش شامپو برای موهای چرب فولیکا شامپو برای موهای چرب چی خوبه شامپو برای موهای چرب و رنگ شده شامپو ضد ریزش مو شامپو ضد ریزش مو لامینین شامپو ضد ریزش مو ایوروشه شامپو ضد ریزش مو فولیکا شامپو ضد ریزش مو سینره شامپو ضد ریزش سریتا شامپو ضد ریزش اویدرم شامپو ضد ریزش اکوفن شامپو ضد ريزش مو شامپو ضد ریزش alpecin

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید