09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان گودی دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان گودی دور چشم

پوست دور چشم خیلی حساس هست و اگر دوست ندارید دچار گودی، چروک ، تیرگی دور چشم شوید در این مقاله با ما همراه باشید تا دلایل ایجاد این مشکلات و راه حل های درمانی را خدمتتان توضیح دهیم.
گودی، پف، سیاهی و چین و چروک دور چشم به زیبایی نگاه لطمه میزند. بدون شک شما هم دوست ندارید چشمانتان گود برود و یا دچار تیرگی شود. گودی و سیاهی دور چشم باعث می شود چهره، خسته، افسرده و مضطرب به نظر برسد که اصلا خوشایند نیست. البته دلایل متعددی برای این مشکلات وجود دارد که قصد داریم به چند مورد اشاره کنیم و چند راه حل هم برای کاهش آن ارائه دهیم.
۱- مقصر شما نیستید.
اگر دچار گودی دور چشم شده اید این همیشه تقصیر شما نیست که شب بد خوابیدید یا شب خوبی را سپری نکردید، ممکن است زمینه ارثی باشد از پدر یا مادر، یا از پدر و مادر بزرگ خود این مشکل را به ارث برده اید که در این صورت با توجه به مقدار گودی باید دوره زمانی خاصی را برای درمان سپری کنید .

۲ – احتباس آب
وقتی آب رفته به بافت های بدن بیشتر از آب برگشته به خون باشد، حالت احتباس آب به وجود می‌آید. به همین دلیل بعضی از اعضای بدن متورم شده و به اصطلاح پف می کنند. پوست دور چشم ها هم بسیار نازک تر از دیگر اعضای بدن است و آب میل بیشتری به تجمع در مناطق ظریف تر بدن دارد. به همین دلیل هم پیش می آید که پشت پلک هایتان پف می کند و زیر آنها گودتر دیده می شود. علت اصلی این مشکل می تواند مصرف دخانیات و مواد مخدر، مشکلات کلیوی یا کبدی، مصرف بیش از اندازه نمک و قهوه باشد ؛ پس برای مقابله با آن سعی کنید از موارد گفته شده پرهیز کنید همچنین میوه و سبزیجات آبدار زیادی میل کنید تا آب زیاد بدنتان از راه ادرار دفع شود.
۳- پیری
با افزایش سن سطح کلاژن سازی پوست پایین میرود و پوست شروع به چروک شدن و پیری زود رس می شود،پوست دور چشم نسبت به سایر قسمت ها بسیار نازک و اسیب پذیر می باشد و اولین عضوی هست که زودتر چروک/ تیره و گودی ایجاد می کند.

راه حل هایی برای درمان گودی دور چشم
علاوه بر موارد گفته شده در افراد با سنین پایین خواب نقش اصلی را ایفا می کند بنابرین خواب کافی داشته باشید و حداقل ۷ ساعت بخوابید.
مواظب دور چشم خودتان باشید بعضی از وقت ها خیاز را حلقه کنید و در دور چشم قرار دهید، یا از چای کیسه ای استفاده کنید.
مد نظر قرار دهید که از یک کرم دور چشم خیلی خوب با کیفیت بالا استفاده کنید، بتوانید از کرم دور چشم های گیاهی و با کلاژن بالا استفاده کنید.
نباید به مدت طولانی در معرض نور افتاب قرار بگیرید یا حدالمکان از عینک افتابی استفاده کنید چون اشعه های خورشید باعث پیری پوست می شود.
استرس را از خود دور کنید: اگر در شرایط پر فشار و اضطراب آور زندگی می کنید، بدانید این تاثیر تنش ها در پوست تان نیز مشخص می شود چون استرس مانند خستگی باعث می شود جریان خون در رگ ها کندتر شود. همین مساله هم باعث بروز سیاهی و گودی چشم ها می شود. برای آرامش بیشتر ورزش کنید؛ مثل دوچرخه سواری و پیاده روی که جزو بهترین ورزش ها محسوب می شود.
سیگار را ترک کنید و از مرکبات زیادی استفاده کنید چون مرکبات حاوی ویتامین C بالایی هستند، از مواد غذایی حاوی ویتامین B12 و K کمک بگیرید چون نقش اساسی در جوان نگهداشتن پوست را ایفا می کنند.
درست بخندید: درست است که خندیدن برای روحیه تان خیلی خوب است اما حرکت های افراطی صورت نه تنها باعث به وجود آمدن پنجه کلاغی ها می شود ،(پنجه کلاغی همان چین و چروک ریز دور چشم هاست) بلکه باعث گود رفتن پای چشم ها می شود.
ما در اینجا سعی میکنیم شما را با بهترین کرم دور چشم های حاوی کلاژن آشنا کنیم .

کرم دور چشم کالی بل

برخی از خواص ژل دور چشم کالی بل CLLIBELLE :

– لیفتینگ سریع، باعث سفت شدن پوست دور چشم و از بین بردن افتادگی پوست دور چشم
– ضد چروک و افتادگی پوست دور چشم،رفع سیاهی دورچشم، مرطوب کننده قوی و بسیار سریع الاثر
– افزایش طراوت شادابی و شفافیت دور چشم
– پیشگیری از افزایش چروکهای دور چشم
– درمان گودی دورچشم
– حاوی کلاژن دریائی
– مرطوب کننده قوی دورچشم
– درمان خشکی پوست دورچشم
– شاداب و زیبا کننده پوست دور چشم
– ساخت فرانسه
– دارای مجوز بهداشتی ۷۹۳۰۶۷۶۲۷۷۲۲۸۹۴۵

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

کرم دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا
– مجوز بهداشتی ۱۴۲۶۴۹۹۵۶۷۸۹۱۷۰۳
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان گودي دور چشم,رفع گودی دور چشم,رفع گودي دور چشم,درمان گودی زیر چشم بر اثر عینک,درمان گودی زیر چشم با لیزر,درمان چروک دور چشم گیاهی,درمان چروک دور چشم با مواد طبیعی,درمان چروک دور چشم با طب سنتی,درمان چروک دور چشم با عسل,درمان چروکهای دور چشم,درمان سیاهی دور چشم با گیاهان دارویی,درمان سیاهی دور چشم با لیزر,درمان سیاهی دور چشم با prp,درمان سیاهی دور چشم با روغن زیتون,قویترین کرم دور چشم,بهترین و قویترین کرم دور چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید