09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان گیاهی موهای چرب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان گیاهی موهای چرب

اگر موها چرب باشند، به این علت است که غددد سباسه بیش از حد فعال هستند. فعالیت طبیعی این غدد، ترشح لایه ای از چربی برای محافظت از پوست در مقابل تهاجمات است. زمانی که این غدد از کنترل خارج می‌شوند و بیش از حد فعالیت می‌کنند، تمام طول موها چرب می‌شوند. نابراین برای بهتر کردن شرایط، همه به شستن عمیق موها اقدام می‌کنند. اما این کار اشتباه است: هر گونه حمله ای به پوست، غدد سباسه را تحریک می‌کند و آنها هم به نوبۀ خود فعالیت شان را دو برابر می‌کنند.موهای چرب اغلب در اثر خشکی پوست سر به وجود می‌آیند، لذا بهترین راه برای مبارزه با موهای چرب، درمان مشکلات پوست سر است. وقتی که پوست سر خشک است، غدد چربی، چربی بیشتری ترشح می‌کنند تا پوست و موها را نرم نگه دارند.

درمان‌های خانگی متعددی برای بهبود موهای چرب وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید:

۱- مخلوط آب لیموترش و آب: آب یک عدد لیموترش را بگیرید و با یک لیوان آب مخلوط کنید ( یا یک قاشق غذاخوری آب لیموترش را با یک لیوان آب مخلوط کنید). بعد از شامپو زدن موها و شستن آن‌ها، موهای سر خود را با این محلول خیس کنید و سپس با آب ولرم بشویید.

لیموترش حاوی ویتامین C است و یک پاک کننده طبیعی محسوب می‌شود که چربی پوست و مو را برطرف می‌کند.

لیموترش یک درمان ارزان و ساده برای موهای چرب است. هر وقت نیاز بود، از این روش استفاده کنید.

آب لیمو ترش رنگ موها را روشن می‌کند، پس اگر موهایتان تیره است و نمی‌خواهید رنگشان تغییر کند، از سرکه استفاده کنید.

 

۲- مخلوط سرکه و آب: ۲ قاشق غذاخوری سرکه را با یک لیوان آب مخلوط کنید. بعد از شامپو زدن موها و شستن آن‌ها، این محلول را روی موهایتان بریزید. سپس با آب ولرم بشویید. بوی سرکه بعد از آبکشی موها از بین می‌رود.

بر حسب نیازتان می‌توانید مقدار آب و سرکه را زیاد کنید. سرکه چربی و آلودگی‌های روی سر را از بین می‌برد. هم چنین نیروبخش است و جریان خون را در پوست سر افزایش می‌دهد.

۳- آب نارنج را گرفته و سپس آن را صاف نمایید. مالیدن این آب به مو‌ها، چربی‌های اضافی آن را می‌گیرد و پوست سر را نیز ضدعفونی می‌کند و همچنین مو‌ها را براق می‌نماید. بعد از مالیدن این آب و بعد از گذشت ۴۰ دقیقه مو‌ها را خوب آبکشی کنید.

۴- برگ چغندر را له کرده و آب آن را از برگ‌هایش خارج نمایید، این آب برای گرفتن چربی سر بسیار مفید است. پس از گذشت ۲ ساعت می‌توانید مو‌هایتان را آب کشی نمایید.

جوش شیرین نیز چربی مو را از بین می برد. ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک لیتر آب مخلوط کنید و به موها بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند سپس موها را بشویید.

دمنوش رزماری را پس از شامپو کردن به موها اسپری کنید.

استفاده از سرکه برای موهای بلند نیز از گره خوردن و پیچیدن آن‌ها در هم جلوگیری می‌کند.

شامپو ۱۰ گیاه عطاری اکسیر
برخی از خواص شامپو گیاهی خشک اکسیر:
– کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
– تحریک مجدد رشد مو
– ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
– تنظیم PH پوست سر
– افزایش خون رسانی به کف سر
– تنظیم چربی مو و پوست سر
– رفع موخوره و شوره سر
-بسته پلمپ شده ۱۳۰ گرمی
» برای خرید شامپو گیاهی خشک اکسیر اینجا کلیک نمایید

<hr>
برای دیدن محصولات درمان چربی مو و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان چربي موي سر درمان چربي مو درمان چربی مو سر درمان چربی موهای سر درمان چربی موضعی درمان چربی مو و پوست درمان چرب مو درمان موهای چرب درمان گیاهی چربی مو جلوگيري از چربي مو جلوگيري از چربي موي سر راههای جلوگیری از چربی مو راههای جلوگیری از چربی موی سر روش جلوگیری از چربی مو روشهای جلوگیری از چربی مو راهای جلوگیری از چربی موی سر جلوگیری از چرب شدن موی سر جلوگیری از چرب شدن مو جلوگیری از چرب شدن موها راه های جلوگیری از چربی مو شامپو ضد شوره پرژک شامپو ضد شوره هد اند شولدرز شامپو ضد شوره کلیر شامپو ضد شوره کتوکونازول شامپو ضد شوره فولیکا شامپو ضد شوره قوی شامپو ضد شوره ایروکس شامپو ضد شوره سریتا شامپو ضد شوره سینره شامپو ضد شوره اویدرم درمان شوره سر درمان شوره ی سر درمان شوره سر با روغن زیتون درمان شوره سر با داروهای گیاهی درمان 100 شوره سر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید