09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  

دعوت به همکاری

 کار در سیستم کسب درآمد از بزک (تحت مدیریت فروشگاه زیبایی ارس)


به جمع ۱۰۰ ها همکار ما بپیوندید و درآمد دائمی کسب کنید. با بیش از ۴ سال سابقه در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی 

عضویت در سیستم همکاری و کسب درآمد از بزک برای تمامی افراد در ایران و سراسر جهان آزاد است و هر فردی با هر مقدار دانش و توانائی می تواند از سایت  بزک درآمد بسیار مناسبی کسب کند.در سیستم کسب درآمد از  بزک شما به ازای بازاریابی و تبلیغات برای کالاهای مجازی که در این سیستم وجود دارد، درآمد خواهید داشت. می توانید با ما همکاری دائمی داشته باشید و به مرور و با همکاری مداوم و حرفه ای شدن در این کار ماهانه درآمد مناسبی خواهید داشت و می توانید این کار را به عنوان یک شغل پردرآمد حتی در منزل برای خود در نظر بگیرید که زمان زیادی هم از وقت شما را نمی گیرد.

         چطور می توانید از بزک درآمد داشته باشید ؟!!

دو روش کسب درآمد از طریق  بزک:

  1. روش اول) تبلیغ و فروش مستقیم محصولات بزک و گرفتن پورسانت از هر فروش در فضای اینترنت
    مراحل : 
     عضویت در سیستم کسب درآمد بزک
     مطالعه روشهای تبلیغ ارائه شده در پنل کاربریتان
     خرید محصولات بزک توسط مشتریان از طریق لینک متعلق به شما که در پنل کاربریان قرار دارد
     واریز پورسانت به حساب بانکی شما دو بار در ماه (کلیه تراکنش ها و خریدهای مشتریان که از طریق لینک شما انجام گرفته باشد در پنل کاربریتان قابل رهگیری می باشد و امکانات کاملی برای کنترل صحت فعالیتها در اختیار شما قرار داده شده است
  2. روشهای فوق به صورت کلی بیان گردید و برای اطلاع از جزئیات بایستی عضو سیستم شده و بخش های مختلف پنل کاربریتان را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

روشهایی که شما می توانید از هر کدام از آنها به تنهایی و یا با هم برای تبلیغات و بازاریابی و کسب درآمد استفاده نمائید به شرح زیر است :
تبلیغ محصولات یا خدمات در سایت و یا وبلاگ خودتان (دانش فنی زیادی لازم ندارد و ما به شما در این زمینه کمک می کنیم) یا تبلیغات از طریق ایمیل ، تبلیغات در گروه های یاهو و گوگل و سایتهای متنوع اینترنتی مشابه ایستگاه و غیره ، تبلیغات در اتاقهای چت گفتگوها و غیره ، تبلیغات به وسیله بازاریابی در سطح شهر ، تبلیغات تلفنی ، استفاده از پوستر و بروشور و یا هر روش دیگر که خودتان برای تبلیغات مناسب دیدید و یا هر روش تبلیغی که ابداع کنید و ما هم در پیشرفت کارتان به شما کمک می کنیم.


نکات مهم در تکمیل فرم ثیت نام در سیستم کسب درآمد:

۱) شماره حساب بانکی شما حتماً سیبای ملی یا سپهر صادرات باشد و در صورت امکان شماره ۱۶ رقمی کارت را نیز برای واریز کارت به کارت وارد نمائید. اگر کارت سیبا یا سپهر ندارید لطفاً جهت افتتاح حساب اقدام نمائید تا واریزیها برای شما سریعتر انجام گیرد. البته می توانید بعد از ثبت نام در قسمت همکاران بزک ، حساب بانکی خود را افتتاح کنید.
۲) پس از پایان عضویت ، حساب شما بلافاصله فعال می شود و ایمیل فعال سازی برای شما ارسال می شود، لطفاً قسمت Bulk ایمیل خود را نیز ملاحظه کنید چون احتمال دارد ایمیل فعال سازی به این قسمت برود.
۳) پس از اتمام عضویت شما می توانید وارد پنل خود شده و کسب درآمد خود را آغاز نمائید.


برای ثبت نام شما باید دو مرحله زیر را طی کنید : (نگران نباشید مراحل خیلی آسان هستند)

کسب درآمد اینترنتی

۱- برای ثبت نام در قسمت همکاران ما و گرفتن ۵۰۰۰۰ ریال جایزه عضویت اینجا کلیک کنید.

۲- آموزش قرار دادن محصولات با لینک شما در وبلاگتان.

هر گونه سوال و یا مشکلی داشتید می توانید از قسمت مشاوره آنلاین و یا قسمت نظرات همین مطلب سوال خود را بپرسید. 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید