09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روشن کننده چای سبز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روشن کننده چای سبز

 

حتما شما هم بارها و بارها در مورد خواص بی نظیر چای سبز برای کمک به  لاغری و تنظیم فشار خون شنیده اید ، اما آیا می دانستید این گیاه شگفت انگیز چه خواصی بر زیبایی پوست شما دارد ؟؟؟ در زیر شما را با خواص بی نظیر چای سبز آشنا می کنیم .

* ضد پیری پوست

* مبارزه با رادیکال های آزاد

* تسکین سوزش آفتاب سوختگی

* مبارزه با التهاب پوست

* جوانسازی سلول‌های پوستی

*  روشن کردن رنگ پوست

* پیشگیری و مبارزه با آکنه

اما چگونه چای سبز  روند پیری را کنترل می کند ؟

باید بگوییم دلیل اصلی ضد پیری بودن چای سبز وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی موجود در چای سبز است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن، با به تعویق انداختن شروع روند پیری سلول ها هستند. آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز سلول های پوست را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و به عنوان یک ضد افتاب پوست را در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند و در نتیجه با سرطان و افتادگی و چروک پوست به خصوص پوست صورت مقابله می کند .

خنثی کردن اشعه UV توسط چای سبز

عصاره چای سبز آسیب ایجاد شده از طریق اشعه های UV خورشید را خنثی می کند. مطالعه انجام شده در دانشگاه “ “Case Western Reserve نشان داده است که چای سبز از آفتاب سوختگی محافظت می کند. در این مطالعه ، عصاره چای سبز بر روی پوست داوطلبین مالیده شد و سپس آن ها در معرض تابش نور خورشید قرار گرفتند. با آغشتن ۴ میلی گرم عصاره چای سبز بر روی یک قسمت ۲٫۵ سانتی متری از پوست ، پوست این داوطلبان بطور کامل از آفتاب سوختگی محافظت شد. از آنجایی که نور خورشید عامل اصلی پیر شدن پوست است بنابراین استفاده چای سبز روند پیری پوست را کند تر می کند .

روشن کردن پوست با چای سبز

هر فردی دوست دارد دارای پوستی صاف و بدون جوش و لک باشد بنابراین یکی از خواص چای سبز کمک کردن به پوست برای روشن شدن و درمان جوش می باشد

آیا ما نیاز داریم هر روز چای سبز را آماده کنیم و بر روی پوست خود بگذاریم ، باید به شما مژده بدهیم صابون اسپای چای سبز و عسل سویس فرمولا این امکان را برای شمافراهم کرده است تا بدون هیچ زحمتی پوست خود را با چای سبز و عسل شستشو دهید که در ادامه شما را با این نوع صابون آشنا می کنیم .

برای مشاهده صابون ضدلک چای سبز اینجا کلیک نمایید

کرم روشن کننده چای سبز,کرم روشن کننده و سفید کننده چای سبز,صابون روشن کننده چای سبز,کرم روشن کننده چاي سبز+ژل مخصوص tea-cream,قیمت کرم روشن کننده چای سبز,خرید کرم روشن کننده چای سبز,خواص کرم روشن کننده چای سبز,کرم روشن کننده پوست چای سبز,خرید اینترنتی کرم روشن کننده چای سبز,کرم روشن کننده و ضد لک چای سبز yinni,صابون چای سبز گل سیتو,صابون چای سبز والنسی,خواص صابون چای سبز,فواید صابون چای سبز,خرید صابون چای سبز,خاصیت صابون چای سبز,صابون روشن کننده چای سبز,خرید پستی صابون چای سبز,روشن کننده پوست صورت,روشن كننده پوست صورت,روشن كننده پوست,روشن کننده پوست بدن,روشن کننده پوست دست,روشن کننده پوست گیاهی,روشن کننده پوست ناحیه تناسلی,روشن کننده پوست زیر بغل,روشن کننده پوست صورت گیاهی,روشن کننده پوست طبیعی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید