09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
روغن آرگان اصل و خالص
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن آرگان اصل و خالص

حتما براتون سوال هست چطور روغن ارگان اصل و خالص رو بفهمیم. درخت آرگان بیشتر در کشور مراکش هست و معمولا این کشور درصد بالایی از ارگان دنیا رو تامین میکند. ولی متاسفانه تو خیلی از سایت ها گفته شده روغن آرگان اصلش فقط در مراکش هست. این ادعا اصلا درست نیست، الان خیلی از شرکتهای قدرتمند در اقصی نقاط دنیا اقدام به تهیه خود دانه های آرگان از مراکش می کنند سپس روغن این گیاه را استخراج می کنند.
اما چطور در ایران روغن آرگان اصل خریداری کنیم. چون در داخل ایران معمولا ۹۹ درصد روغن های ارگان خارجی هست چون در ایران استخراج روغن ارگان نیست. پس وقتی روغن آرگان میگیرید حتما برند خارجی هست. وقتی اقدام به خرید می کنید محصولتون حتما لیبل اصالت کالا داشته باشه لیبل اصالت کالا به محصولی داده می شود که اصل و برند باشه یعنی زیرزمینی محصولات پر نمی شود.
لیبل اصالت کالا یا همون لیبل اصل بودن کالا رو وزارت صنعت و معدن به محصولات میده که براحتی قابل رهگیری هست.
حتما هنگام خرید به این نقطه توجه کنید مثلا اگر روغن ارگان برای پوست صورت میخواید حتما روی محصول قید بشه که مخصوص صورت هست معمولا روغن ارگان در سه نوع پوست صورت، مو و بدن تهیه میشه. در بعضی موارد، محصول طوری تهیه می شود که برای هر سه نوع پوست صورت، بدن و مو قایل استفاده هست و حتما روی محصول قید می شود.

در زیر یک نمونه روغن آرگان دارای مجوزبهداشتی و لیبل اصالت کالا معرفی می شود که از سال ۹۰ وارد ایران شده میشه گفت یکی از اولین روغن ارگان های وارد شده به ایران هست.

روغن آرگان خالص

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید