09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
روغن ماساژ شتر مرغ والنسی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

روغن ماساژ شتر مرغ والنسی

روغن ماساژ بدن و درمان دردهای مزمن و شدید مفاصل (آرتروز، زانودرد،رماتیسم و سیاتیک)بامنشا عصبی با مجوز بهداشتی ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۵۳

تاریخچه شتر مرغ نشان می دهد که روغن شتر مرغ برای زیبایی پوست، مو و التیام درد مورد استفاده قرار می گیرد . با انجام تحقیقات از روغن شتر مرغ به وضوح می توان گفت یکی از قویترین روغن های التیام دهنده و تسکین دهنده درد می باشد. این  روغن شتر مرغ سرشار از اکسیژن است و به همین علت زمانی که در ناحیه درد یا صدمه دیده ،مورد استفاده قرار می گیرد سبب افزایش گردش خون شده و در نتیجه درد را تسکین می یابد. در حقیقت روغن شتر مرغ رازی از افرینش های طبیعت می باشد چون این روغن علاوه بر اینکه درد را تسکین می دهد سبب باسازی پوست بدن می شود.

روغن شترمرغ حاوی اسیدهای چرب ضروری اُمگا ۶ و ۹ است. اسیدهای چرب ضروری به حفظ سلامت غشاء های سلول کمک کرده، استفاده از مواد مغذی را بهبود می بخشد ومتابولیسم سلولی را موجب شده و کنترل می کنند. آنها مواد خامی را که به کنترل فشار خون، لخـــته شدن ، درجه حرارت بدن و سایر اعمال بدن کمک می کنند فراهم می نمایند. اُمگا ۶ و اُمگا ۹ هر دو مرطوب کننده و حالـــت دهنده پوست هستند.این روغن زود جذب شده و باعث تسکین دردهای مزمن مفاصل میشود. روغن شتر مرغ برطرف کننده دردهای ناشی از کوفتگی و کشیدگی عضلات و ماهیچه ها (دررفتگی و رگ به رگ شدن) نیز می باشد.این روغن را می توانید جهت ماساژ بدن نیز مورد استفاده قرار دهید .

طریقه ی استفاده : پس از استحمام کف دو دست را به روغن آغشته کرده و تمام سطوح بدن را با آن ماساژ دهید . هشدار : برای ماساژ صورت از این روغن استفاده نشود.

برخی از خواص روغن شتر مرغ
– حاوی امگا ۳ و ۶
– برای کاهش درد رماتیسمی
– برای کاهش درد عصب سیاتیک
– برای کاهش درد مفاصل
-درمان دررفتگی و رگ به رگ شدن
-حاوی اسید های چرب
– حاوی روغن خالص شتر مرغ
بدن ,پوست ,روغن, ماساژ , داروخانه, شتر مرغ والنسی, مناسب ,خواص ,قیمت, طریقه, مصرف برای چی خوبه؟ ,درمان کمر ,پا, سیاتیک, رگ به رگ ,درد ,داروهای گیاهی روغن ماساژ شتر مرغ والنسی, روغن ماساژ بدن, روغن مخصوص ماساژ بدن,, بهترین روغن ماساژ بدن, روغن مناسب برای ماساژ بدن, روغن براي ماساژ بدن, ماساژ بدن با روغن, روغن جهت ماساژ بدن, انواع روغن ماساژ بدن, روغن شتر مرغ, روغن شترمرغ برای پوست, روغن شترمرغ خواص, روغن شترمرغ اصل, روغن شتر مرغ فواید, روغن شتر مرغ قیمت, خاصیت روغن شتر مرغ, طریقه مصرف روغن شتر مرغ, روغن شتر مرغ برای چی خوبه؟, درمان کمر درد, درمان کمردرد با داروهای گیاهی,

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید