09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 29 اسفند  
شامپو ضدریزش و افزایش رشد موی ژیورل
قیمت:درحال بروزرسانی

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی شامپو ضدریزش و افزایش رشد موی ژیورل تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.


شامپو ضدریزش و افزایش رشد موی ژیورل

شامپو ضدریزش و رشدمجدد موی ژیورل ساخت فرانسه دارای مجوز بهداشتی ۹۷۴۴۵۷۹۷۶۶۲۹۲۳۹۴ می باشد. این شامپو حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع انرژی واقعی بوده که قدرت و زندگی را به مو باز می گرداند. این شامپو میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود و فعال کرده و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

خواص کینین برای مو:

درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

خواص سائوپالمتو برای مو:

عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

۵-آلفا ردوکتاز آنزیمی است که واکنش تبدیل شدن تستسترون به دهیدروتستسترون (DHT) را کاتالیز می کند. DHT با کاهش فاز رشد و افزایش فاز استراحت چرخه مو باعث ریزش مو می شود و با کوچک کردن اندازه فولیکولها، تارهای مو را به تدریج نازکتر می نماید. شامپو ضدریزش و رشدمجدد موی ژیورل با مهار انزیم ۵-آلفا ردوکتاز باعث تحریک رشد مو و توقف ریزش مو می شود.

برخی از خواص شامپوضدریزش و رشدمجدد موی ژیورل:
– ضدریزش قوی
– درمان انواع ریزش موی ارثی، هورمونی، استرس، ریزش موی زنانه و…
– تقویت کننده و رشد مجدد مو
افزایش رشد مو
– تقویت موهای ریز و کرکی
– پرمو کننده مو بخاطر عصاره موثر سائوپالمتو
– مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز
– درمان نازکی و کسلی مو
– یک منبع انرژی واقعی مو
– حاوی کینین، سائوپالمتو، آهن و ویتامین B5,B12
– ۲۰۰ میل
مجور بهداشتی ۵۹۳۴۱۶۷۹۹۳۶۸۹۹۶۵

نحوه استفاده: یک روز در میان موهای خود را دوبار پشت سرهم با شامپو ضدریزش و رشدمجدد موی ژیورل شستشو دهید. بهتر هست برای نتیجه گیری موثر، از لوسیون رزماری دکتر جنی اس لاین هم استفاده کنید .
برای مشاهده توضیحات لوسیون رزماری دکتر جنی اس لاین فرانسه اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید