09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 29 اسفند  
شامپو کراتین و صاف کننده مو نچرالن فرانسه
165000 تومان
قیمت با تخفیف: 148500 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی شامپو کراتین و صاف کننده مو نچرالن فرانسه تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.


شامپو کراتین و صاف کننده مو نچرالن فرانسه


افرادی که موهای فر و مجعد دارند بیشتر با مشکلاتی نظیر خشکی و شکنندگی مو مواجه هستند .اگر جزو ان دسته افرادی هستید که دلتان می خواهد موهای صاف و براق داشته باشید بهتر است از محصولات حاوی کراتین استفاده کنید. کراتینه کردن موها یکی از روش های رایج برای صاف کردن موها می باشد . کراتینه یک نوع پروتئین است که در مو ، دندان و ناخن وجود دارد . زمانی که مو با کمبود کراتین مواجه می شود نرمی خود را از دست می دهد و شکننده و مجعد می شود .بنابراین بهتر است برای تامین کراتینه مو از شامپو کراتین اینوی استفاده کنید.
نچرالن naturellen محصول کشور فرانسه می باشد. این شامپو با فرمولاسیون ویژه به منظور ترمیم بافت مویرگ ها و با خاصیت آب بندی کردن کراتین، موهای فر را نرم و صاف می کند. همچنین این شامپو به بافت مویرگ ها نفوذ کرده و با اثر طولانی مدت مانع از مجعد شدن دوباره موی می شود. این شامپو براقی و درخشش را به موهای شما برمیگرداند.

برخی از خواص شامپو کراتین و صاف کننده مو نچرالن naturellen فرانسه :

– حاوی کراتین و روغن آرگان
– صاف کننده مو
– درمان موهای فر و مجعد
– ترمیم کننده بافت های مو
– براق و درخشان کننده مو
– مناسب برای بعد کراتین کردن مو
– افزایش عمر کراتینه مو
– حاوی اسیدهای چرب مفید برای تغذیه مو
– بدون ریزش مو
– فاقد سولفات، فرمالدئید، پارابن، نمک و سیلیکون
– ۴۵۰ میل
– ساخت فرانسه

نحوه مصرف:

مقداری از شامپو رو به کف سر مالیده و حدود ۵ دقیقه ماساژ بدهید سپس کاملا آبکشی کنید. برای نتیجه گیری بهتر، از ماسک کراتینه نچرالن بعد از شامپو کردن مو استفاده کنید.

پیشنهاد: برای مشاهده ماسک کراتین نچرالن اینجا کلیک نمایید
صاف کننده مو لولان صاف کننده مو دارک صاف كننده مو صاف کننده مو بس صاف کننده مو گلت صاف كننده موي سر صاف کننده موی دارک شامپو صاف کننده موهای فر شامپو صاف کننده مو لولان شامپو صاف کننده مو لورال شامپو صاف کننده مو نیوا شامپو صاف كننده مو شامپو صاف كننده مو نيوآ شامپو صاف کننده مو پاپيروس بهترین شامپوی صاف کننده مو شامپوی صاف کننده مو شامپوی صاف کننده موی سر درمان موی مجعد درمان موهای خشک و مجعد

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید