09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
ضد لک آربوتین
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ضد لک آربوتین

درمان لک توسط ماده جدید و قوی بدون عوارض آربوتین Arbutin ژیورل که انواع لک اعم از بارداری، ملاسما، حاملگی، قهوه ایی، جای جوش را از بین می برد.

آربوتین Arbutin  یک ماده گیاهی برای درمان انواع لک ها و روشن کردن پوست در محصولات بهداشتی استفاده می شود. مکانیسم عملکرد آربوتین از طریق مهار رقابتی آنزیم تیروزیناز و آنزیم کلیدی در سنتز ملانین پوست هست.

آربوتین یک مولکول استخراج شده از گیاه توت، شیرین بیان که ملانین پوست را تنظیم می کند. دکتر لین توضیح می دهد: آربوتین دو ماده اسید کوجیک (مشتق شده از قارچ) و ریشه شیرین بیان (مشتق شده از گیاهان و نباتات شیرین بیان) است. آربوتین از مواد طبیعی مختلف مشتق شده است اما همه آنها یک هدف دارند و آن هم مهار آنزیم تیروزیناز(تیروزیناز علت ایجاد لک) هست.

در واقع، لکه های قهوه ای از رنگدانه هایی در سلول های ملانوسیت پوست، که شامل آنزیم ها به نام تیروزیناز است. آنها می توانند در هر زمان در تماس با نور UV خورشید، باعث ایجاد لک و کک و مک شوند در این زمان است که آربوتین می تواند آنزیم تیروزیناز و لکه های سیاه را درمان کند.

هر دو هیدروکینون و آربوتین دارای خواص روشن کنندگی پوست را دارند که تفاوت اصلی آربوتین با هیدروکینون در این است که آربوتین به هیچ عنوان عوارض هیدروکینون را ندارد و همچنین آربوتین با سرکوب تومور P53 و آپوپتوز از ایجاد سرطان پوست جلوگیری میکند در حالی که هیدروکینون توسط FDA سرطان زا شناخته شده است.

آربوتین کاملا بی خطر، می تواند انواع لک اعم از لک بارداری، لک کبد، لک ملاسما، لک آفتاب، لک جوش را درمان کند. این ماده مثل هیدروکینون ملانین پوست را بهم نمیزند و براحتی باعث روشن شدن پوست می شود.

در زیر کرم ضدلک و روشن کننده آربوتین را برایتان توصیه می کنیم.

کرم ضد لک اربوتین

 

برخی از خواص کرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مذت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه
– دارای مجوز بهداشتی

برای دیدن متن کامل و خرید کرم ضد لک آربوتین اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید