09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین ضد ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین ضد ریزش مو


بسیاری از مردم از درمان های طبیعی برای محافظت از موهایشان استفاده می کنند. گیاه کینین سرشار از پروتئین و ویتامین های مورد نیاز مو هست که کمتر گزینه ایی این موارد را دارد. گیاه کینین می تواند قدرت و درخشش مو را حفظ کند و از ریزش و شوره آن جلوگیری کند.

اگر موهای شما در حال ریزش هست این روغن میتواند باعث تقویت ریشه و ساقه مو شده و مو را در مقابل انواع ریزش، مقاوم کند. گیاه کینین آنتی باکتریال قوی برای درمان شوره، قارچ و خارش پوست سر هست.

ممکن هست موهایتان در برابر رنگ، دکلره یا استفاده از اتو و سشوار آسیب دیده و خشک باشد، گیاه کینین یک گزینه سالم است که می تواند منجر به ترمیم ساقه موها شود.

براساس مطالعات، بسیاری از مردان و زنان از گیاه کینین و روغن های دیگر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد استفاده کردند که گیاه کینین می تواند مو و فولیکول های آن را تغذیه و در سالم نگه داشتن مو و پوست سر کمک و از ریزش آن جلوگیری کند. همچنین گیاه کینین می تواند، باعث بهبود گردش خون روی پوست سر و افرایش رشد مو شود.

اگر شما علاقه مند به استفاده از گیاه کینین هستید حتما بصورت بهداشتی آن را تهیه و استفاده کنید. بسیاری از مردم از این گیاه برای درمان شوره، ریزش و افزایش رشد مو استفاده می کنند. اگر هنوز از این روغن استفاده نکردید، قطعا ارزش امتحان کردنش را دارد.
گیاه کینین یکی از امن ترین، موثر ترین و طبیعی ترین راه برای افزایش رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و به طور کلی بهبود سلامت مو می باشد.

لوسیون مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی

برای دیدن لوسیون ژیورل و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید