09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
فواید ماسک خاک رس برای پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید ماسک خاک رس برای پوست

خاک رس باعث افزایش گردش خون، پاک کردن سموم پوستی، تصفیه کردن بافت‌های پوست، تنظیم چربی پوست و بستن منافذ باز پوست استفاده می‌شود. خاک رس بعنوان مکمل کرمهای ضدلک برای درمان لک نیز استفاده می شود.

ماسک خاک رس می‌تواند به صورت عمقی پوست را پاک‌سازی کند. خاک رس سفید به عنوان خاک رس چینی به طور طبیعی دارای اکسید آهن است. خاک رس سفید گزینه بسیار خوبی برای تهیه ماسک می باشد. این خاک سرشار از کلسیم، منیزیم، سیلیکا و روی است. خاک رس، آلودگی ها و روغن اضافی را از پوست جذب می‌کند و سیستم لنفاوی را تحریک می‌کند.

ماسک خاک رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد.

بنتونیت موجود در خاک رس ماده باور نکردنی برای ماسک زیبایی است که پر از ماده معدنی مفیدی است که علاوه بر تغذیه سلولهای پوست، پوست را بطور طبیعی سم زدایی کرده و ناخالصی‌ها را از پوست بیرون می‌کشد. این ماده منافذ عمیق پوست را تمیز و منافذ را بسته و پوست  را نرم نگه می‌دارد. همچنین خاک رس روغن اضافی  پوست را می‌گیرد. بنابراین، بنتونیت که نوعی خاک رس است  ماسک  زیبایی  بسیار عالی برای پوست چرب مستعد آکنه است.

ماسک خاک رس زیر برای استفاده توصیه می شود.

ماسک خاک رس کالی بل فرانسه

ماسک خاک رس کالی بل فرانسه:
– تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای چرب
– کنترل چربی و سبوم پوست
– تنظیم اتساع منافذ غدد سباسه
– پیشگیری از آکنه و جوش
– درمان جوش سرسیاه روی بینی
– درمان جای جوش
– سفت کننده و درمان افتادگی پوست
– حاوی آلانتوئین، کاندولا و FENUGREEK
– مناسب برای پوستهای نرمال، مختلط و چرب
– آنتی باکتریال

برای مشاهده و خرید ماسک خاک رس کالی بل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید