09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
فواید کوآنزیم Q10 برای پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید کوآنزیم Q10 برای پوست

کرم های کوآنزیم Q10 منجر به جوان شدن، ضدپیری و کلاژن ساز پوست هست که از پیری زودرس جلوگیری میکند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند

پوست بالغ ممکن است به مرور زمان بسته عوامل بیرونی مانند نور خورشید، نازک تر و شروع به ایجاد چین و چروک شود. درجات چین و چروک بسته به نوع پوست فرق می کند. خوشبختانه، تعدادی از محصولات مراقبت از پوست بعضی از نشانه های پیری پوست را معکوس می کند و از ایجاد عوامل پیری جلوگیری میکند.Q10 یک ماده مغذی است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود. کوآنزیم Q10 کمک می کند تولید انرژی در سلول های پوست مدیریت شود و از ایجاد اثرات پیری جلوگیری می کند. وقتی Q10 در بدن کم تولید می شود پوست تحلیل رفته و نشانه های پیری نمایانگر می شود.

کاهش چین و چروک:
کوآنزیم Q10 به کاهش چین و چروک پوست کمک شایانی می کند. در مجله Biofactors به نقل از کلینیک مایو، Q10 باعث بهبود لایه اپیدرمی (لایه داخلی) پوست می شود که علاوه برآن باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست می شود. در این مطالعه، بر روی تعدادی از موش های بی مو آزمایش انجام شد.

اثر جوان کننده:
پوست مسن تر می شود، الیاف پوست بمرور کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا میکند و با کاهش تدریجی Q10، الیاف پوست ضعیف می شود.  مکمل کوآنزیم Q10 باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست می شود که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

اثر ضدپیری:
استفاده از کوآنزیم Q10 قبل از بیرون رفتن در آفتاب پوست شما را از آسیب های نور خورشید محافظت می کند.به نقل از مرکز پزشکی دانشگاه مریلند: بر خلاف کرم های ضد آفتاب، پماد آنتی اکسیدان مانند Q10 می تواند مدت طولانی، پوست شما را محافظت کند. یک مطالعه در سال ۱۹۹۹ در مجله Biofactors منتشر شد که نشان می دهد Q10 توانایی جلوگیری از بسیاری از اثرات زیانبار پیری را دارد. نشانه های پیری شامل زبری پوست، لک و چین و چروک می باشد.


برای دیدن محصولات جوانسازی پوست و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید