09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین کرم آبرسان صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین کرم آبرسان صورت

همه افراد آرزوی داشتن پوست زیبا، درخشان، جوان و بی نقص را دارند، اما حفظ زیبایی پوست و سلامتی آن مطابق با شرایط سنی و یا کمی بهتر از سن فرد، در حال حاضر بسیار دشوار است. شیوه نادرست زندگی های امروزی؛ سلامتی و زیبایی پوست را تحت تاثیر بسیاری قرار داده است. خواب نامنظم و ساعت کاری تا نیمه شب، کار طولانی با کامپیوتر یا کار با لپ تاپ و تلفن همراه، عادت های غذایی نادرست و غذاخوردن در آخر شب از عللی هستند که بر زیبایی پوست تاثیرات منفی خواهند داشت. مصرف الکل و سیگار منجر به بروز لکه های پوستی و افزایش روند چین و چروک در پوست که در کاهش زیبایی پوست بسیار موثر است، خواهند شد.
بلغور جو دو سر دارای خواص زیادی در جهت حفظ زیبایی پوست است. این خواص در ماسک های خانگی شامل: لایه برداری در جهت زیبایی پوست، خواص آنتی اکسیدانی و دارا بودن ترکیبات ضد التهابی که در کنترل خشکی و تسکین التهاب های پوستی بسیار موثر خواهند بود. هر کسی باید از کرم های آبرسان استفاده کنند. کرم های آبرسان تنها برای پوست خشک نیست بلکه این نوع کرم ها با تقویت پوست باعث پیشگیری از بیماری پوستی اعم از پیری زودرس، چروک، خشکی پوست و حتی از جوش پیشگیری می کند.

خواص کرم های آبرسان برای پوست

درمان اگزما

خواص ضد التهابی و همچنین ضد تحریک کنندگی و تسکین دهندگی کرم های آبرسان به کاهش علائم اگزما مانند التهاب، قرمزی، درد، خارش و خشکی پوست کمک می کند. علاوه بر این، بلغور جو دو سر یک پاک کننده طبیعی است از این رو خاک و سلول های مرده پوست را حذف می کند. از بین رفتن سلول های مرده، برای رهایی از علائم اگزما بسیار مهم است.

تسکین پوست مبتلا به آفتاب سوختگی

یکی دیگر از خواص جو دوسر برای پوست و مو درمان آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) است. خواص این ماده به پوست کمک می کند تا سلول های مرده خود را حذف کند.

درمان خشکی و زبری پوست دست

یک دیگر از خواص جو دوسر برای پوست و مو ایجاد رطوبت و درمان خشکی پوست است. علاوه بر این، پروتئین موجود در بلغور جو دوسر مانع از از دست دادن آب پوست که برای حفظ رطوبت اهمیت دارد می شود.

درمان خشکی پوست

شما می توانید برای حفط رطوبت کل بدن از آب وان ترکیب شده با جو دو سر استفاده کنید. استفاده منظم از این شیوه حتی پوست را جوان تر نیز می کند. خواص مرطوب کنندگی بلغور جو دوسر به مبارزه با مشکلات پوستی مانند پسوریازیس نیز کمک می کند.

کرم آبرسان و جوانساز صورت فریش فروت
برخی از خواص کرم آبرسان و جوانساز صورت فریش فروت:
– آبرسان فوق العاده قوی پوست
– درمان انواع چروک پوستی
– درمان افتادگی و شلی پوست ( لیفتینگ پوست )
– حاوی کلاژن دریایی و الاستین هیدرولیز
– حاوی شکلات، تمشک وحشی و آلوورا
– بهبود گردش خون در پوست
– تامین تمامی ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز پوست
– تغذیه کننده پوست
– ضدپیری زود رس
– روشن کننده و شاداب کننده پوست
– آبرسان قوی
– آنتی اکسیدان بسیار قوی
– کاهش استرس پوست
» برای خرید کرم آبرسان شکلات فریش فروت اینجا کلیک نمایید

کرم آبرسان و ضد چروک قوی آکواریوس
برخی از خواص کرم آبرسان و ضد چروک قوی آکواریوس:
– آبرسان قوی و عمقی پوست
– مرطوب و نرم کنندگی طولانی مدت
– درمان نازکی پوست
– ضد پیری پوست
– بازگرداننده حجم از دست رفته پوست
– کاهش التهاب و قرمزی پوست
– تغذیه کامل پوست
– شاداب و جوان کننده پوست
– رفع خستگی پوست
– درمان و پیشگیری از چین و چروک
– سفت کننده و درمان افتادگی پوست
– کلاژن ساز پوست
– بدون ایجاد چربی روی پوست
– بدون مواد جوش زا
– جذب سریع
– مناسب برای استفاده پایه آرایشی
– مناسب انواع پوست ها(خشک، چرب،مختلط و جوش زا)
– تقویت کننده شب و محافظت کننده روز
– مناسب صورت و بدن
– ۱۵۰ میل
» برای خرید کرم آبرسان اکواریوس اینجا کلیک نمایید
درمان اگزمای پوستی,درمان اگزمای صورت,درمان اگزمای ناحیه تناسلی,درمان اگزما در کودکان,درمان اگزما انگشت دست,درمان اگزما اطراف چشم,درمان اگزما اطراف بینی,درمان اگزما با لیزر,درمان اگزما بدن ,درمان شقاق نوك سينه,درمان قرمزی پوست صورت,درمان قرمزی پوست زیر چشم,درمان قرمزی پوست با لیزر,درمان قرمزی پوست بینی,,درمان قرمزی پوست دست,درمان قرمزی پوست اطراف واژن,درمان قرمزی پوست اگزما,رفع قرمزی پوست پسوریازیس,درمان قرمزی و پوسته شدن پوست صورت,درمان قرمزی و تورم پوست صورت,درمان جای قرمزی پوست,درمان جوش و قرمزی پوست,قویترین کرم ابرسان پوست صورت,قویترین کرم ابرسان پوست,قویترین کرم آبرسان صورت,قویترین کرم آبرسان پوست,قویترین کرم آبرسان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید